Tro det eller ej men Nintendo 8-bit & Super Nintendo börjar bli antikt och dyrt. Själv sog jag på en internetsida att dom sålde Sega för 3000kr. :)
Antikt!
Coolt ^^ så småningom kanske det går över 10k :P
Jag har ett Nintendo 64. Kanske det är nåt i framtiden.
wow ja har 8-bit :) hoppas det kommer att bli en massa pengar :)
Hmm... försök lägga ut en annons på internet det kanske blir nåt. ;)
Jag länge undrat vad man skulle kunna få för sitt nes. Inte för att man skulle sälja men ändå.
jag säljer mitt
men vf skulle det vilja bli så dyrt :S?
↗ till inläggetmen vf skulle det vilja bli så dyrt :S?
Det blir mer och mer antikt. :) Precis som vissa sterioaparater och bilar som är gamla är jätte dyra :kung:
Alltså, för att en sak ska bli "antik" så ska den vara minst 100år.
↗ till inläggetAlltså, för att en sak ska bli "antik" så ska den vara minst 100år.
Okej jag vet inte riktigt med antikt. Men dom har slutat göras och finns inte i vanliga affärer längre. Detta gör så att dom blir svåra att få tag på. Och därför tredubblas priset. :kung:
Tja, "antikt" vet jag inte om NES håller på att bli, men att det är gammalt kan jag hålla med om... :)
Nice;) ska sälja mitt 8-bit om några år.
Hur kan man sälja NES eller SNES!??!?!?!??!? :o :angry:
jag har tom med orginallådan till nes :P de ni
hahahahaha jag har 2 8-bit!!!!!! jag kommer bli riiiik!!!!!!!+ en sak så man kan köra 4 spelareoch typ 7-9 handkontroller!!!!!
jag kommer aldrig att jag säljer min n64,kanske bara för jag är sentimital men ändå
↗ till inläggetNu blir jag avundsjuk... :Pjag har tom med orginallådan till nes :P de ni