💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Oot

28 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

jag äger han med en en glas burk eller förstört biggaron sword. Det måste vara en av de lättaste bossar jag mött i ett spel B)

Nivå 9 · Veteranfuskare

man kan väl ändå inte skada med en tom flaska?

12 Mar 2004
Nivå 3 · Lärling

öhh vad menar du med jag äger han med en en glas burk? :huh:

jag använde big goron sword men det verkade ju inte hända nått ju. så man ska alltså använda master sword eller?

Nivå 9 · Veteranfuskare

och megaton hammer/ deku nuts

17 Mar 2004
Nivå 6 · Fuskare
jag äger han med en en glas burk eller förstört biggaron sword. Det måste vara en av de lättaste bossar jag mött i ett spel

Han menar nog på Ganondorf. man kan slå tillbaka bollarna han skjuter med en flaska

Nivå 5 · Fuskare

aaa... jag har provat det... det e rätt kul men sen måste man dra svärdet direkt så det e bättre att använda biggorons sword på ganondorf också... för då kan man slå iväg hans energiklot med en lång räckvidd mellan en själv och energiklotet för att biggorons sword är så långt!

Nivå 9 · Veteranfuskare
jag äger han med en en glas burk eller förstört biggaron sword. Det måste vara en av de lättaste bossar jag mött i ett spel

Han menar nog på Ganondorf. man kan slå tillbaka bollarna han skjuter med en flaska

VA? går det verkligen?
18 Mar 2004
Nivå 7 · Fuskare

testa istället för att fråga ;) jag ska också testa när jag kommer till han.. (är i skuggsigillet)

19 Mar 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

jajaja,,,men jag har liksom aldrig tid med att spela n64

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in