joho the_cs_man har skickat ett att jag har hjälpt hanInga inkomna pm än... dåligt :P
Tävling - vinn användargrupp, poäng
japp det har jag gjort
han gjorde väll de nyss då da
Inte många som har skickat in pm till mig att dom har blivit tipsade av någon än.. 2 dagar kvar..
De här hade vi också när de hette fuskarna..
om jag får en användargrupp ska jag se vem som är snällast så får han eller hon vara en mini-moderator 8)
iag jag vinner vill jag bara ha poängen (har redan en användargrupp)om jag får en användargrupp ska jag se vem som är snällast så får han eller hon vara en mini-moderator 8)
1 pris användargrupp för 3 månader
2 pros 2000 poäng
3 pris 1000 poäng
Jag fattar 0
Det var inte så bra att skrivadin skale är trög
men han borde läsa då vad admin skrev på början det betyder att han har inte läst jag förklarar igen
första pris en användargrupp för 3 månader
andra pris 2000 poäng
tredie pris 1000 poäng
Jag har läst det där men jag vill inte ha en användargrupp isåfall bara poängenmen han borde läsa då vad admin skrev på början det betyder att han har inte läst jag förklarar igen
andra pris 2000 poäng
tredie pris 1000 poäng
Jag skulle gärna vilja ha poängen, men jag har ingen att tipsa! Ingen av mina kompisar gillar datorn.
¨Jag har tipsat Viktor_2003 :D
ja det har du
det är ändå bara småpotatis priser..
Jag har läst det där men jag vill inte ha en användargrupp isåfall bara poängenmen han borde läsa då vad admin skrev på början det betyder att han har inte läst jag förklarar igen
andra pris 2000 poäng
tredie pris 1000 poäng
Då är det bara att sälja vidare användargruppen till någon ;)
men det är väl ingen som vill betala 200 guldpoäng lr??Jag har läst det där men jag vill inte ha en användargrupp isåfall bara poängenmen han borde läsa då vad admin skrev på början det betyder att han har inte läst jag förklarar igen
andra pris 2000 poäng
tredie pris 1000 poäng
Då är det bara att sälja vidare användargruppen till någon ;)
men man kan ju sälja den lite billigare än 200 guldpoäng....
För mig är det lika dant..Jag skulle gärna vilja ha poängen, men jag har ingen att tipsa! Ingen av mina kompisar gillar datorn.