Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Vad är det här för prickar? Har sett dom många gånger. :kung: Bild_2.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) kan du spara det till .jpg? jag har inte adobe reader på min dator än EDIT: hade visst den, var ser du dom prickarna? Redigerat 17 November 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 kan du spara det till .jpg? jag har inte adobe reader på min dator än EDIT: hade visst den, var ser du dom prickarna? Har sett dom jätte många avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Kan du visa hela avataren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 det är en sak som tex donkeykong brukar göra för han tycker det blir snyggare typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Och även som du som skrev nyss har på sin bild ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 De tycker att bilden blir snyggare med fyrkantigare text. Och fyrkantiga bollar i hörnen också förstås. Fattade inte vad bilden föreställde. Ett hörn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 kan du spara det till .jpg? jag har inte adobe reader på min dator än EDIT: hade visst den, var ser du dom prickarna? Det är bara jag som typ gör dom nu förtiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.