admin Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 I vissa fall så har detta berott på att fusken av misstag har godkänts och därefter raderats. Men pga av en bugg så har vissa fusk inte kommit upp trots att de skulle ha gjort detta. Detta problemet skall nu vara fixat och vi ber er och skicka in fusk och liknande som ni har skickat in förr men som inte har kommit upp på sidan så de kan läggas in. Detta gäller fusk/recensioner samt nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Då förstår jag varför bara ett av mina godkända fusk har visats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Vad bra att det här problemet, äntligen har åtgärdats. Dock så kommer jag inte i håg vilka spel, jag skickade in fusk till. Men nåja, bra att problemet är löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Bra Admin :D:D:D hade skrivit en lång nyhet som ej kom med på sidan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.