NightMaker Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Hur binder man ''/gocheck'' och ''/checkpoint''..... Jag har testat med Bind x /gocheck men inget händer varför? Eller hur ska man binda? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Hm, min lillebror har kört en sån bana, och jag tror att han bara skrev checkpoint i konsollen så funkade det. PS: Hur orkar du bara Kz maps? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 såhär gör man bind "x" "say /gocheck" o bind "z" "say /checkpoint" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag trycker bara på "y", dvs chatten. Och skriver /checkpoint, nästa gång jag dör skriver jag bara /gocheck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 På dom flesa Kz maps dör man ej när man faller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 bind r gocheck o bind p checkpoint dem kör jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 måste bara fråga : vad e det? <_< xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg