💬
Logga in
Fuska.se

Om Ni Fick Bestämma

31 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Hello everybody!

Tänk er att ni fick bestämma vad för Pokémonspel Nintendo skulle göra. Vad skulle ni isåfall välja?

Exempel: Många vill att det ska komma en version som heter ThunderYellow som är som Yellow i GBA grafik. Ungefär så.

Själv skulle jag vilja det där med ThunderYellow. Men inte bara det. Skulle också vilja ha en version av Crystal (hellre det än Gold/Silver) i GBA grafik.

Ni får skriva hur mycket ni vill! :)

Nivå 3 · Lärling

jo, det skulle jag ochså!

Alltså en ny version av Crystal.

Gillade den storyn.

Så kunde den heta typ "Shining Crystal" eller något..

Nivå 2 · Novis

Jo, jag tycker det ska komma ny versione av guld, silver elr crystal, nästan samma endå. men någon av dem. sn så lite uppdateringar och sånt. som t.ex att pokemonen rör sig när de fajtas. sen så ska det vara ett bättre battle tower där man kan få EXP också så man kan uppgradera sina pokemon mot massa olika pokemon tränare. sen så ska det också finnas typ team rocket igen, de va ju bäst. Och rivaler. Så ska man kunna fånga alla pokemon med istället för att kunna hålla på och byta. och spelet ska vara svårt och långt! man ska kunna när man klarat spelet ska man kunna fånga mew som e den mest mystiske pokemonen av alla.

Nivå 3 · Lärling

typ ny verision av gold

Nivå 5 · Fuskare

En ny upgradering av crystal i GBA still skulla passa fint

Pokemon haunter i crystal är det väll celebi man får och inte mew ;)

23 Nov 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #6

Celebi. I alla fall, kul att alla som skrivit än så länge håller med mej!

Nivå 2 · Novis

jag snacka om alla poemon ska kunna fångas i ett nytt sple, inte crystal osv. jag vill ha ett långt och mer saker att göra. asså som att kunna fånga alla pokémon och inte byta med någon, men då måste man ha kommit långt för att kunna göra det. te.x får alla pokemon om man klarat tävlingar osv. jag snackar ett helt nytt spel. men crystal skulle nog inte vara så dåligt för då har man hela johto landet också. elr vilket land det nu är :S men ett spel där man kan resa igenom alla ställen. som silver, crystal m.m så kan man komma till hoenn med. skulle sitta jätte bra! ha de gött alla!

Nivå 1 · Novis

man ska spela sapphire jag har alla pokemon på det :P :evil:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9

Du måste ha missuppfattat otroligt...

24 Nov 2006

Jag har bara prövat Gold.Det var faktiskt ganska kul.Jag vill att spel som ShinigGold och LightSilver kommer ut.

2 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

en ny som pokemon emerald fast den är som typ nytt av daimond på den kan man åka

till alla regiorna och fånga alla pokemon utan nintendo events och man kan ha högre level än 100 och möta flera gym ledare och elit-fyror den ska heta pokemon legend. :medieval:

3 Dec 2006
Nivå 6 · Fuskare

g/s/c till GBA,så att man kan få staters på annat sätt.

Crystal och Yellow till GBA ;)

Nivå 3 · Lärling

japp det skulle va coolt

5 Dec 2006
Nivå 1 · Novis

Typ crystal fast med alla pokemon i hela världen att fånga där.

3 Jan 2007
Nivå 3 · Lärling

jag vill ha ett spel till GBA där man kan fånga alla legendariska och få aandra grejer utan att fuska

Nivå 4 · Lärling

Hmm ett spel där man inte behöver gå efter en story utan kan fixa fritt te. x starta från en annan stad eller utmana gymmen utan någon specifik ordning.

↗ till inlägget

Hmm ett spel där man inte behöver gå efter en story utan kan fixa fritt te. x starta från en annan stad eller utmana gymmen utan någon specifik ordning.

Det vore coolt.Tipsa Nintendo vetja.
4 Jan 2007
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #19

Till alla er som vill ha C/S/C i GBA version:

http://www.pkpidgeot.com/golden/

En kille har gjort det i GameMaker! Fortfarande en demo, allt är inte till 100% klart än.

Sidan och spelet är dock på spanska. Lite mer exakt länk:

http://www.pkpidgeot.com/golden/index.php?page=download

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Jag skulle vilja att de skapade ett rollspel, till xbox 360. Det skulle vara roligt ;P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in