Har under natten gjort lite små uppdateringar och vore tacksam ifall ni kunde rapportera ev konstigheter genom http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php ifall det dyker upp några problem ni inte har stött på tidigare.
Små Uppdateringar Gjorda
jag kunde inte posta i en gästbok;p
Nu fungerar den igen ;)
Vad är det som är uppdaterat egentligen? :)
En fråga bara, kan man bara se topplistor om man är VIP? Och varför kan man inte ändra dem.
↗ till inläggetVad är det som är uppdaterat egentligen? :)
En fråga bara, kan man bara se topplistor om man är VIP? Och varför kan man inte ändra dem.
Jag är inte VIP och jag kan se topplistorna! :D
När man ska spela ett spel, så kommer det bara upp en grå ruta. Det går alltså inte att spela ett spel, i spelhörnan.
↗ till inläggetSpelhörnan fungerar för mig. Testa och töm cookies/temporära internetfiler. Se även till att du inte har blockerat fuska.se på något sätt genom t.ex. brandvägg.När man ska spela ett spel, så kommer det bara upp en grå ruta. Det går alltså inte att spela ett spel, i spelhörnan.
Uppdateringen är att vi har gått över från PHP4 till PHP5. Inget som skall märkas av till er besökare.
Jag har i och för sig ingen aning om hur man gör det, men får ta hjälp av min pappa sedan.
En fråga, vad exakt är upppdaterat? Ser ingenting som är det. :huh:
Jag kan inte pm:a.
↗ till inläggetTror typ att nyare versioner är bättre..och att man typ kan lägga in nya funktioner som inte stödjer äldre versioner av php...eller nått sånt ^_^Jag har i och för sig ingen aning om hur man gör det, men får ta hjälp av min pappa sedan.
En fråga, vad exakt är upppdaterat? Ser ingenting som är det. :huh:
Nu fungerar PM som det skall igen.
Fick upp ett felmeddelande när jag skulle tacka ja till en vänförfrågan.
Jag fick också upp ett felmeddelande när jag skulle tacka ja till en vänförfrågan! :P
Nu skall det definitivt fungera.
Japp, funkar nu. :)
När jag checkar anmälningar så kan jag inte läsa "Anmälaren anser", den har försvunnit där ifrån. ;P Det är inte så bra. :P
Känns lite segare än innan..
Då är etapp 2 avklarad. Vi har nu gått över från MySQL 4.1 > MySQL 5.
Detta bör inte innebära några förändringar för er medlemmar mer än att sidan kan förhoppningsvis gå snabbare och vara stabilare. Dock kan även buggar uppstå och det är därför jätte bra om ni rapporterar in dessa på http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php så fort ni ser några fel.