jag behöver superhjälp på crystal (pokemon crystal) hur flyttar man suddo????????????????????? bums hjälp och om ni inte vet svara inte!!! :angry:
Hur Ska Man Flytta Den!
man ska ta nån pryl från en gubbe sen ska man gå till sudowoodo och använda saken då möter man han
Fel forum..
Prata md tjejen i huset höger om gymmet..
vilken gubbe? var är gubben??
först måste du slå gymledaren, hon med Milktank. :)
du menar Falkner?
nej inte falkner men hur ska jag gå till henne??
↗ till inläggetFel forum..
Prata md tjejen i huset höger om gymmet..
Den,och du måste ha nålen(prata med henne igen).
H U R S K A J A G G Å T I L L G Y M L E D A R E N ??????
den som hjälper mig får 100 fm!!
hur ska jag gå till gymledaren??
hur får man bårt suddowoodo i Emerald.
var får man wailmer pail
gör en egen tråd <_<
↗ till inläggetMan får den i Flower Shop.hur får man bårt suddowoodo i Emerald.
var får man wailmer pail
alltså har du klarat andra gymmer?
hon med insekts pokemon?
i fall du har så ska du gå igenom skogen och så kommer du till en stad.
I den staden finns ett gym, och klara det gymmet.
PS. Du har skrivit i fel forum + att du använt lite för många frågetecken.. DS.
detta e väl inte fel forum? de e ju pokémon forum! iaf. du ska slå den tredje gymledaren. när du slagit henne så kommer hon gråta. gå till baks och uppmuntra henne. sen så går du till ett hus snett upp till höger över gymet där ska du gå in och så frågar du folket där inne så får du en grej som heter squirtle någonting, sen så går du till suddowoddo. så enkelt. lås tråden nu. nu har han fått svar.
Jo, det här är till Game Boy forumen!
Titta själv där!
Alla som har lite vett och vill skriva om R/B/G/Y/G/S/C skriver i Game boy forumet.. <_<
↗ till inläggetVet du inte att det är §1.11!!!!!!!detta e väl inte fel forum? de e ju pokémon forum! iaf. du ska slå den tredje gymledaren. när du slagit henne så kommer hon gråta. gå till baks och uppmuntra henne. sen så går du till ett hus snett upp till höger över gymet där ska du gå in och så frågar du folket där inne så får du en grej som heter squirtle någonting, sen så går du till suddowoddo. så enkelt. lås tråden nu. nu har han fått svar.
hur går jag till andra gymmet? den som svarar får 100 fm
Du måste hämta ett ägg i pokemon centret.Sedan går du nedanför pokemon mart.Där finns en väg.Följ den och gå till andra gymmet.
En gubbe täcker.Du ska nu gå och prata med den til vänster om centret.Prata med han och sedan gå in i grottan höger om taden.Klara alla där och den som täcker gymmet har flyttat sig!!!