Deoxys kommer att finnas på Fire-Red & Leaf-Green för mer info gå in
Deoxys På Fire-red & Leaf Green
Fast den ser inte ut som på R/S!
jag skrev fire red & leaf greenFast den ser inte ut som på R/S!
när kommer dom utt igentligen?
typ nästa år.Men dem Doexys var olkia poå spelen!
titta själv!
Jag gissar på 2005 Januari för PKMN ruby och shappire kom ut ett år efter att det släpptes i japan.när kommer dom utt igentligen?
Jo nu behöver man inte Link-Cable längre för det finns en sak man kan sätta in så kan man se vilka som är online alltså spelar och då kan man chatta med folk
Det kostar ju
Nej det tror jag inte för det är nån sort sak så att man kan spela mot dom som är en viss längd ifrån tror jagDet kostar ju
Annars är jag helt säker på att man kan köra gratis
Ska dewt kosta o köra spelet!!!
Mwn jag skrev att den inte såg likadan ut! :angry:(b @ 17/02-2004 11:36:14)Fast den ser inte ut som på R/S!
jag skrev fire red & leaf green
Kommer inte Jirachi vara med? :( Men jag läste att man också skulle kunna fånga Ho-Ho och Lugia och dom legendraiska hundarna också så då ska jag verkligen köpa det! Men som jag sa! Varför kommer inte Jirachi vara med? :o
Han är väl med!??!
Jag tycker att amn ska fånga Jarichi på Leaf Green och Deoxys på Fire Red!
Jirachi finns ju på Bonus Skivan på Pokemon coluseum
kan någon lägga in en bild på jarichi?
Jirachi:
http://www.bisafans.de/pokedex/i3/385.gif
Den e söt! :rolleyes:
Ja...och bra!!Den e söt! :rolleyes:
Nej det är CelebiJirachi finns ju på Bonus Skivan på Pokemon coluseum
till silver star:nej det kommer vara som vanligt men man behöver ingen link cable
vill ni slipa vänta? gå in på den har sidan http://www.importspel.com/butiken/catalog/...084dc6ed17dfe48
och köp det
P.S.manualen är på engelska inte på svenska och det går bara att köpa leaf-green
Det breror på jag kommer få en Jirachi står det.(b @ 22/02-2004 09:47:14)Jirachi finns ju på Bonus Skivan på Pokemon coluseum
Nej det är Celebi
till silver star:nej det kommer vara som vanligt men man behöver ingen link cable