Xynthiar Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 shadow speccade priests: PWNAGE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag funderar lite på en mage,men vilka talents ska jag satsa mest på isåfall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 jag ska passa på att tipsa på en warlock inte alls så många magier å hålla reda på, kan lära sig svärd och inte så svår gubbe och tar ******* mycket i skada, jag mötte en warlock å han pwnade mig när jag va mage på samma lvl och båda var gnome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Välj inte Warlock, det är bland de svåraste klasserna. Även Rogue blir komplicerade som höglevlade. Jag rekomenderar dig att göra en Warrior eller Paladin tills du lärt dig spelet lite, då borde du rerolla och byta till en annan klass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg