Gorillaz: ja, men det är så att hon går i en anna klass, så jag träffar henne bara några ggr i veckan :(
Hur Ska Jag Säga
Bästa sättet är att säga det till henne mellan fyra ögon, eller prova lära känna henne och bara visa att du är schysst (om du är det, vet ju inte jag).
Om ni får kontakt så berätta vad du känner .... eller så kan det vara när du lärt känna henne att du inte alls tycker om henne.
↗ till inläggetAnvänd den tiden då sen gör ni upp att ni kan träffas på fritiden ^^Gorillaz: ja, men det är så att hon går i en anna klass, så jag träffar henne bara några ggr i veckan :(
Hon bor en och en halv mil ifrån mig :(
↗ till inläggetÄn sen??? Spelar väl ingen roll!Hon bor en och en halv mil ifrån mig :(
Tänk dom som har en flickvän som bor i Kina!
↗ till inläggetDå får ju kompisen reda på det, det är ju värre att bli dissad när kompisen får veta det än att man blir det när man är själv.Säg till en kompis att säga det åt dig. Då blir det inte lika pinsamt när hon dissar dig :)
För att modifiera Fusions idé;
Säg till en kompis som du vet kommer berätta för henne, nobbar hon dig kan du bara förneka och säga att kompisen ljög.
Titta på henne med värme och le naturligt. Ofta. ;D
↗ till inläggetDet är ju säkert "jätte"vanligt... :rolleyes:Hon bor en och en halv mil ifrån mig :(
↗ till inläggetDu har rätt, men det händer ;)Hon bor en och en halv mil ifrån mig :(
Jag tycker att man hela tiden ska vara sig skälv och inte låt ;)sas vara någon annan. ;)
gör som jag gå fram och säg.. :) =)
↗ till inläggetvisst <_<gör som jag gå fram och säg.. :) =)
↗ till inläggetSchyssta lökar!
Observera att "lökar" kan betyda svetfläckar i armhålorna också.
Du kanske kan spela neutral =)
Kanske inte funkar men det gör jag... Jag ser den jag är förälskad i bara i matsalen... Ingen annan stans... Jag tittar på henne ibland... Det hat gått 3 dagar i rad nu... Tittat på henne varje dag.. Gått förbi henne riktigt nära och såå :wub:
↗ till inläggetSchyssta lökar!
Om man tolkar det fel, ja..
↗ till inläggetCyklen is your friend.Hon bor en och en halv mil ifrån mig :(
Men ja var bara en sjysst kompis och avvakta ;).
aa, hon har sagt attt hon inte gillar mig "på det sättet", men att hon gillar mig som vän :)
kanske kan hon ändra sig ;)
Visst finns det chans, kärlek växer ofta fram. Min tjej jag har nu vi var kompisar ett bra tag innan vi insåg att vi gillade varandra.
prata med henne mycket och säg att du gillar henne och om ni kunde hitta på hågot nån dag så gjore jag och det har går 1 år nu : :) B)