JanazTheOne Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Jag vill gärn låsa min externa hårddisk så jag kan ha mina filer säkra (<_< :P) någon som vet hur man gör det? (om man kan) Citera
rikke Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 ja hade nästan samma prblem :P men då kom mu å hjälpte mg :) http://www.everstrike.com/ Citera
KalphiteQ Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 Jag vill gärn låsa min externa hårddisk så jag kan ha mina filer säkra (<_< :P) någon som vet hur man gör det? (om man kan) annars kan man väll bara plugga ut den? Citera
Pikachu86a Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 Jag vill gärn låsa min externa hårddisk så jag kan ha mina filer säkra (<_< :P) någon som vet hur man gör det? (om man kan) Skulle du kunna förklara lite mer någrant vad det är som du är ute efter? Menara du hur man kan kryptera vissa filer som finns på hårddisken? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.