↗ till inläggetdu måste ha AOSS på din router annars funkar det inte!... det är AOSS som gör att man kan koppla upp sig på WiFi..det går med router utan aoss. konstigt att det i acww manuale står meet new friends over nintendo wfc. :P
Friend Codes
Man måste typ ha en WEP-key också på routern.. Har jag fel?
nu börjar du med dina gissningar igen... så här är det AOSS är en säkerhetfunktion på vissa router som gör att du enkelt kan överföra säkerhetsinställniger till olika enheter. wep är en kod till trådlösa nätverk som gör att den som inte vet koden kan ansluta till det. det går att ha nätverk utan kod men då kan andra ansluta och vara på internet för din räkning. man kan visst ha ruoter utan AOSS det har jag!
EDIT för att komma tillbaka till tråden så ska jag bra säja att jag inte är alls aktiv på acww nu för att jag splar 42 all-time classics.
↗ till inläggetså ni vet är det förbjudet att ge ut friend codes ;=)
asså nintendo har sagt det själva, för dom vill inte att man ska få fel personer som vänner lol ^^
jag kan faktist engelska ,bäst i klassen!
↗ till inläggetjag har läst på nintendo att man måste ha AOSS på sin router men det var längesen... men det kostar ju inget om man är inne på DS:en och spelar ju över nätet så det har inget att göra med DS, alltså att andra kan spela för din räkning... :)nu börjar du med dina gissningar igen... så här är det AOSS är en säkerhetfunktion på vissa router som gör att du enkelt kan överföra säkerhetsinställniger till olika enheter. wep är en kod till trådlösa nätverk som gör att den som inte vet koden kan ansluta till det. det går att ha nätverk utan kod men då kan andra ansluta och vara på internet för din räkning. man kan visst ha ruoter utan AOSS det har jag!
EDIT för att komma tillbaka till tråden så ska jag bra säja att jag inte är alls aktiv på acww nu för att jag splar 42 all-time classics.
Har addat er.
Namn: Alex
Stad: Opetto
FC: 0816-9349-7287
Adda min MSN oxå så att vi kan bestämma tid och så.
Jag har addat alla är
Här är min:
Namn: Lizem
Stad: Werixia
FC: 2534 - 9349 - 4933
Adda mig på MSN om ni vill träffas: [email protected]
min kod är 5197-8293-9380
namn Grubba
stad Laholm
ni kan också adda mig på min msn
Hmm min fc är 5197-8293-9380
namn Grubba och stad Laholm