💬
Logga in
Fuska.se

Hacks Till Maplestory!

39 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

på den senaste tiden så har jag försökt fixa hacks till maplestory och nu har jag det , men det är många som är emot hacking i detta forum så jag vill bara fråga om ni tycker att jag antingen

skriver en tråd om hur man hackar

pm:ar folk hur man hackar

lr hålla det för mig själv

skriv gärna era egna reflektioner om vad som är okej och inte okej...

ps: man kan få sin gubbe bannad ingame om man blir ''tagen'' med ''extrema'' hacks...

(jag hackar ofta men jag typ vac hackar inte om ni fattar vad det e)!

Edit1: ni blir alla ni som sa att man inte kunde hacka ms ägda! ingen av er kommer få hack programmen om jag releasar

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

jag hackar:P fast jag blev typ bannad direktXD

Hacking är olagligt .

3 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

Som Yantra säger. Fuska.se stödjer inte olaga hackningsmetoder, och jag tror inte Admin skulle acceptera det.

Men du kan ju PM:a Admin och fråga.

Ett sk. 'hack' i maplestory är att springa snabbare, döda gubbar snabbare och gå upp i lvl snabbare. För mig är ett hack när man hackar någon, en takeover liksom.

Nivå 0 · Nykomling

vart hittar ni hacks? MS var nogot jag hollde po med for 2 or sedan... ska nog kora om jag httar hacks...

kan jag googla for dom lr?

(e utomlands i ett cybercafee so dom har inte oa 'a''o' istellet har dom šćč och đž)

6 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

w00t en ny patch... fast nu måste jag hitta dom nya addreserna:(

7 Dec 2006

Äsch det bästa är ju att man inte måste hitta adresserna själv, de kommer typ upp hur fort som helst på nätet. :P ...

Bara undrar ifall det är någon Kill Limit kvar, alltså om man blir disconnectad när man dödarfiender för fort.

Det som är så jobbigt med maplestory är att det är så svårt så att du måste använda hacks. Den stora hackerkanalen är ju bellacon, alla hackar där. ;P

Nivå 0 · Nykomling

Det är inte direkt svårt, men det är tidskrävande som in i h*lvete, och levlande blir ett pinande h*lvete när du kommer till högre levels. Sen så blir det tråkigt att levla eftersom du bara slaktar monster 24/7

↗ till inlägget

Det är inte direkt svårt, men det är tidskrävande som in i h*lvete, och levlande blir ett pinande h*lvete när du kommer till högre levels. Sen så blir det tråkigt att levla eftersom du bara slaktar monster 24/7

Skulle aldrig börja hacka vid t.ex. 30 lvl, finns ju hemskt mycket att riskera ifall man blir tagen.

EDIT:

Med 'riskera' menas då att bli bannad. Inte så kul att vara uppe i lvl 30 och sedan inte kunna logga in mer.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jo, det är mycket väl sant.

↗ till inlägget

Jo, det är mycket väl sant.

Fasen, du var mig en snabb jäkel. X'D

Jag har suttit hemma i två dagar nu och g33kat maplestory. Äntligen på lvl 20, visst känner man suget efter hackerprogrammen.. men näe..

Btw, jag mötte en hacker häromdagen längst in i mörka Ellina på ch. 20 @ Khaini. Jag frågade med kass engelska:

"Why are you hacking?"

Han svarade:

"The real question is why are you not hacking?"

Han dödade i princip 100 monster åt gången och gick upp i level extremt snabbt. Alla grejjer drogs till honom och hela ch. 20 var i överflöd av grejjer. Som tur var det bara han och jag. Självklart gick jag fram och tog massor, han fick damp och skrev:

"Fame me or i'm going"

Jag knep käft och han stack. Hackern hette Amuxch eller liknande. Det var riktigt kul faktiskt.

Nivå 0 · Nykomling

Hehe, jo snabb e jag xP

Haha, den killen blir nog bannad rätt snart tror jag. Man blir alltid avstängd för eller senare.

↗ till inlägget

Hehe, jo snabb e jag xP

Haha, den killen blir nog bannad rätt snart tror jag. Man blir alltid avstängd för eller senare.

Haha, själva spelidéen med att stoppa hackers på maple är väl ganska rolig. En fult och äcklig pixlad administratör med en övernaturligt stor pratbubbla över sig där det står 'report all hacking to me'.

8 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ni kan hitta hacks på denna sida http://mpcdownloads.com

10 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

det går ju skit fort att lvla till lvl 30 så det gör nästan inget om man blir bannad vid den levlen,fast gå upp till lvl 50 är lite svårare utan hacks klarade det en gång sen tog jag bort den

11 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

man kan alltid göra som SAFFE sa men försök läsa några guider i deras forum för alla noobs brukar krångla till det...

'

ps: Zenx engine äger alla (dReaper blev patchad...)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

mm zenx engine äger stort men det finns andra många bra program:D

btw:ingen som spelar på khaini??

Senast ändrad:

18 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

En fråga bara, om man hackar på en av sina gubbar och blir tagen, kan man fortfarande använda sina andra?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in