Hoppa till innehåll

Alla Som Gillar Ds Kom Hit


Gäst kalle_tuff

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

DS äger ju!  :lol:

Alla som inte testat borde göra det!!!

Jag har testat min kompis DS, han spelar ett spel som heter Super Mario 64 DS.

Ett bra spel med urusla kontroller.

Själv ska jag köpa LITE till jul.

Längtar!!  :rolleyes:

 

Lite suger! om du tappar det i golvet går det sönder på en gång. Original-DS är bättre!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni som inte har råd att köpa Lite och bara för det ska snacka skit om den, sluta hjärntvätta folk plz.

Lite är mycket bättre, väger mindre, snyggare design, 4 olika ljusstyrkor (medans fattiga originalet bara har en). Köp absolut LITE!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men om man flashar sin DS får man fler ljusstyrkor,

men vem bryr sig om vilken av dom är bäst?

det är ju spelen som man borde bry sig mest om, för annars är ju varken DS eller DS Lite mycket till underhållning utan spel, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni som inte har råd att köpa Lite och bara för det ska snacka skit om den, sluta hjärntvätta folk plz.

Lite är mycket bättre, väger mindre, snyggare design, 4 olika ljusstyrkor (medans fattiga originalet bara har en). Köp absolut LITE!

 

Vad snackar du om? DS Lite är billigare och dåligare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej lite e faktiskt lite dyrare men jag håller med dig om att det är sämre :P :) och lite har 4 ljusstyrkor, ja vet. MEN den svagaste där är ju som DS originalets ljus men man behöver inte starkare än det så det spelar ingen roll! det är bara onödigt slös med pengar som man istället kan lägga på nåt kul spel :D så alla ni som inte har DS köp originalet ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...