💬
Logga in
Fuska.se

Half Life Anthology

12 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Titeln sa det mesta. Om jag köper Half Life Anthology, kommer CS, TFC och DoD finnas med ifall jag skriver ned cdnyckeln på Steam?

Tacksam för svar ASAP. :gitarr:

Nivå 5 · Fuskare

jag tror iaf att du kan ladda ner DoD via steam efter du har installerat ja.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Men hur blir det med de andra spelen?

Nivå 5 · Fuskare

jag har inte halflife anthology, utan counter-strike och då fick jag med dod, den var nedladdningsbar. och skulle tro att det är samma med half-life kitet.

läs denna länk

enligt vad jag ser får du med TFC men inte dod, fast det kanske går att skaffa iaf.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

Jag menade cdnyckeln, inte cdSKIVAN.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

jag har inte halflife anthology, utan counter-strike och då fick jag med dod, den var nedladdningsbar. och skulle tro att det är samma med half-life kitet.

läs denna länk

enligt vad jag ser får du med TFC men inte dod, fast det kanske går att skaffa iaf.

När jag köpte mitt Anthology så fick jag det som står under innehåll på den där länken, men jag fick inte CS eller DoD när jag aktiverade min skiva...

4 Dec 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

Kunde man iaf ladda ner CS och DoD?

Nivå 4 · Lärling

Det räcker väl bara med ett Steam acc. för att kunna ladda ner spel?

Nivå 5 · Fuskare

Du köper inte ett "cs" account utan mer ett "steam" account så CS ingår nog inte men dod bör du kunna ladda ner.

5 Dec 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Jag har ett steamacc, och jag ville helst ha cs. Då vet jag att jag ska hålla mig undan från HLA. Tack för hjälpen! :)

6 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare

Annars kan du ju kolla på Cdon.com, ingen frakt nu, och på CS Antology står det vilka spel som följer med det borde det göra på HL Athology oxo.

Nivå 4 · Lärling

va noga med att spelet ska heta "counter strike Antology" och inte "half life Antology" som du snackade om :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in