Jag undrar om det finns något som gör att man bara själv kan spela spelen på datorn. För gästers konto på datorn kan använda minna spel och filmer. Hur blockar man dom för gästkontot??
Blocka Spelen
man lägger dom i sin mapp typ`?
den här datorn -> Lokal hårdisk /C -> documents and settnings heter det för mig iallafall sen borde det finnas din användare där...
lr så laddar du ner usheild å låser spelen så kan bara den med lösenord låsa upp lr till och med avinstalera usheild
Var kan jag få tag på usheild? Google hittar nämligen inte programmet.
vänta så ska jag kolla upp det
du hittade jag, mu1991 gav mig den här länken:
till vänster finns Universal Shield och till höger finns Lock Folder XP vilken jag själv inte har testat men bör funka ungefär likadant
Programmet gör ju så att inte ens jag kommer åt filerna. Det ska jag inte göra ju! Finns det något annat program som blockar tex en mapp bara jag kommer åt, ingen annan på datorn??
asså det ändå du behöver göra är att trycka på låset så att mapparna öppnas, använda det spel du ska, när du e klar så låser du igen.
annars fåru innstalera i dina dokument
Tryck bara in "install for only this user" när du installerar spelet?
Tryck bara in "install for only this user" när du installerar spelet?
Alla spel har inte den fuktionen! Men jag får nöja mig med Lock folder xp! Tack för all hjälp.
np, haru testat usheild? är dem lika lr?
Ja jag hat testat det. Båda är typ likadana. Använder Lock Folder xp, den gillade jag.