i klockan så är det 1 stjärna som jag inte har klarat av... "stomp on the thwomp" eller något. finns den stjärnan allra längst upp? :unsure:
Mario 64!
du ska ta samma väg som du gjord med stjärna 2...sen ska du ta dig förbi lite hinder o sånt...det ska ligga högt upp nånstans
om jag inte minns fel så ska du hoppa på thwompen (stort stenblock) och stjärnan är där på andra sidan av den. (btw mitt 100:e inlägg :)) :wub:
Du vet enorma svarta runda levande hunden du kommer att se att den är fastkjedjad vid en träpåle gör stampattacken (A+Z) 4 gånger på den så tar han sönder ett galler. Där bakom finns en stjärna. Ta den!
finns det en sån på Tick tock klock?
för allt ska stå stilla i klockan sak man gå in kl: 6.du ska ta samma väg som du gjord med stjärna 2...sen ska du ta dig förbi lite hinder o sånt...det ska ligga högt upp nånstans
det spelar ingen roll när mn går in...bara det är ett Helslag..tex vid 6,7,8 eller 9
jag ahr haft det spelet B) B)
okej..kul för dig...
nej det gör det inte. han menar bana 1 där det finns en massa bombgubbar. :ph34r:finns det en sån på Tick tock klock?
tack för hjälpen allihopa. B)
men vad är en "thwomp"? :blink:
ett stort blått fyrkantigt stenblock med ansikte
och ett plåster där bak
jag går dit man ska, men jag hittar inget sådant stenblock?
har du kommit nästan högst upp?
ja. gick samma väg som stjärna 2.
Men hallå...den där hunden heter ju Chomp och inte Thwomp. Dessutom var det fråga om Tick Tock Clock här och inte Bob-omb Battle Field.Du vet enorma svarta runda levande hunden du kommer att se att den är fastkjedjad vid en träpåle gör stampattacken (A+Z) 4 gånger på den så tar han sönder ett galler. Där bakom finns en stjärna. Ta den!
jo..men uppdraget på tick tock klock heter ju Stomp on the Thwomp
Ja, just det och inte "Stomp on Chomp". Hunden heter Chomp och stenblocket är en thwomp, har vi rett ut det nu?jo..men uppdraget på tick tock klock heter ju Stomp on the Thwomp