💬
Logga in
Fuska.se

Mario 64!

36 svar · startad

Trådstartare #1

i klockan så är det 1 stjärna som jag inte har klarat av... "stomp on the thwomp" eller något. finns den stjärnan allra längst upp? :unsure:

du ska ta samma väg som du gjord med stjärna 2...sen ska du ta dig förbi lite hinder o sånt...det ska ligga högt upp nånstans

18 Feb 2004

om jag inte minns fel så ska du hoppa på thwompen (stort stenblock) och stjärnan är där på andra sidan av den. (btw mitt 100:e inlägg :)) :wub:

Senast ändrad:

19 Feb 2004

Du vet enorma svarta runda levande hunden du kommer att se att den är fastkjedjad vid en träpåle gör stampattacken (A+Z) 4 gånger på den så tar han sönder ett galler. Där bakom finns en stjärna. Ta den!

Senast ändrad:

finns det en sån på Tick tock klock?

du ska ta samma väg som du gjord med stjärna 2...sen ska du ta dig förbi lite hinder o sånt...det ska ligga högt upp nånstans

för allt ska stå stilla i klockan sak man gå in kl: 6.

det spelar ingen roll när mn går in...bara det är ett Helslag..tex vid 6,7,8 eller 9

jag ahr haft det spelet B) B)

okej..kul för dig...

20 Feb 2004
Trådstartare #10

finns det en sån på Tick tock klock?

nej det gör det inte. han menar bana 1 där det finns en massa bombgubbar. :ph34r:
Trådstartare #11

tack för hjälpen allihopa. B)

22 Feb 2004
Trådstartare #12

men vad är en "thwomp"? :blink:

24 Feb 2004

ett stort blått fyrkantigt stenblock med ansikte

Senast ändrad:

25 Feb 2004

och ett plåster där bak

29 Feb 2004
Trådstartare #15

jag går dit man ska, men jag hittar inget sådant stenblock?

1 Mar 2004

har du kommit nästan högst upp?

3 Mar 2004
Trådstartare #17

ja. gick samma väg som stjärna 2.

4 Mar 2004

Du vet enorma svarta runda levande hunden du kommer att se att den är fastkjedjad vid en träpåle gör stampattacken (A+Z) 4 gånger på den så tar han sönder ett galler. Där bakom finns en stjärna. Ta den!

Men hallå...den där hunden heter ju Chomp och inte Thwomp. Dessutom var det fråga om Tick Tock Clock här och inte Bob-omb Battle Field.

jo..men uppdraget på tick tock klock heter ju Stomp on the Thwomp

5 Mar 2004

jo..men uppdraget på tick tock klock heter ju Stomp on the Thwomp

Ja, just det och inte "Stomp on Chomp". Hunden heter Chomp och stenblocket är en thwomp, har vi rett ut det nu?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in