Precis!
För Pokémon till GameBoy är ju bättre än vissa GameCube spel t.om!
Precis!
För Pokémon till GameBoy är ju bättre än vissa GameCube spel t.om!
det bästa spelet som gjorts är super mario kart,där snackar man spelglädje
Vad är spel glädje? Jag fattar inte så fort jag spelar så blir jag galen. Ni säger att grafiken inte räknas. Mn om ni ska ha spel glädje måste man ha grafik. Annars är allt svart.
Vad är spel glädje? Jag fattar inte så fort jag spelar så blir jag galen. Ni säger att grafiken inte räknas. Mn om ni ska ha spel glädje måste man ha grafik. Annars är allt svart.
Ja det är väl klart att man måste ha grfik på spelet men man måste inte ha den bästa grafiken! För jag bryr mej bara så att grafiken är bra nog att spela! Det räcker för mig, Det behöver inte vara som X-Box att det ska ha det bästa med allting!
Inte för mig.
Spelglädje är att man har kul när man spelar, och det har man när man spelar Mario Kart till N64, grafiken är inte på topp, men spelet är suveränt kul!
Det finns spel som har väldigt bra grafik, men själva spelet är skittråkigt.
men hur kul hade det varit om man fick skavsår i ögonen av grafiken då?
mycket beror på grafiken , men ännu mer på spelglädjen
Man får inte skavsår i ögona av "dålig grafik".
Man får inte skavsår i ögona av "dålig grafik".
Han sa inte om det var dålig grafik eller inte! Han kunde mena vad som helst men som Mikael och Ozoon säger beror det ju mer på spelglädjen än grafiken och det borde väl alla tycka för att annars om tycker det beror mer på grafiken så är ju inte spelet ett dugg kul om ni fattar vad jag menar! Så spelglädjen är nog viktigast! :?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in