💬
Logga in
Fuska.se

FRÅGA!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

19 svar · startad

e del vil ha 2 sida på dä ma skriv sin adress i Profil! skull ma kunna gö dä

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! admin svara! gö så ma ka dä please!

Nivå 5 · Fuskare

snacka riktig svenska!

Nivå 4 · Lärling

Vad menar du med 2 sidor? Det räcker väl med vad du har nu.

26 Oct 2003

men asså dä det stå www breve PM där ka ma ju ba ha en elle?

Nivå 4 · Lärling

Jaja, du menar det. Det tycker jag också, att man ska kunna ha 2 rader, även om jag inte behöver det.

Nivå 7 · Fuskare
Jaja, du menar det. Det tycker jag också, att man ska kunna ha 2 rader, även om jag inte behöver det.
Håller med
Nivå 5 · Fuskare

jag fattar fortfarande inte vad ni snackar om?!

Nivå 4 · Lärling

http://www.aspenth.com/upload/ProfileBar.jpg

De ikonerna pratar vi om.

27 Oct 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

Och varför ska man ha två rader sånna. Fattar ingenting. Kan någon förklara på svenska språket? Good bye!

jag fattar inte häller varför det ska va 2 rader vad tänker ni på

28 Oct 2003

dä ä.......ba dä dä står www int 2 rader mä te.x profil pm kompis MSNM www.ba www! fatta ni nu?

4 Nov 2003
Nivå 1 · Novis
dä ä.......ba dä dä står www int 2 rader mä te.x profil pm kompis MSNM www.ba www! fatta ni nu?

jag fattar och jag håller med dig!

Nivå 1 · Novis

Jag håller med. Han menar så här: Att man ska kunna ha två hemsidor inte bara lägga upp en. Utan att man skulle kunna lägga upp två hemsidor om man har gjort två ;-)

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Kommer inte att komma något sånt just nu, men kanske senare..

27 Nov 2003
Nivå 1 · Novis
Och varför ska man ha två rader sånna. Fattar ingenting. Kan någon förklara på svenska språket? Good bye!

han menar två http://www.fuska.se/forum/templates/subSilver/images/lang_swedish/icon_www.gif fattar du vad han menar nu?......jag fattar iaf vad han menar!

28 Nov 2003

Ok nu fattar jag men helt onödigt tycker jag

8 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

asså bra ide men admin gör det! vi kanske har flera sidor och vi kanske vill att det ska komma så många som möjligt till alla sina sidor så gör så det blir ungefär som när man gör omröstningar och lägger dit ett till val ungefär så ska man göra och sen ser man flera sidor,snälla snälla snälla gör det! holler med fireblast om att det var en bra ide!

11 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

järnsläpp vad är det?,du värkar vara hysterisk..

13 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

han menar två http://www.fuska.se/forum/templates/subSilver/images/lang_swedish/icon_www.gif fattar du vad han menar nu?......jag fattar iaf vad han menar!

Varför ska man ha två sånna??!! Jag har till och med glömt bort vad de är till för. Kan någon föklara det för mig?? :) :?:
Nivå 5 · Fuskare

Om man har två hemsidor kan man länka till dom båda! Annars skulle man kunna göra en enkel liten kodbit så att om man har fyllt i två fält med hemsida så öppnas båda i olika fönster! :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in