Hur klarar man första bossen?
Zelda The Wind Waker
man ska använda kroken och kasta på vaalos (drakens) svans.. och svinga sig över till andra sidan... gör det 3 gånger sen ska du kasta kroken i monstrets öga och slå med svärdet!
Okej men hur når jag svansen där uppe?
stå så nära lavakanten som möjligt annars går det inte typ.
:) :) stå nära kanten och kasta mot drakens svans. när du har träffat den så svingar du dig fram och tilbaks 3 gånger sen släpper du. upprepa 3 gåner
Okej vad ska jag göra efter jag klarat han?
bege dig till Forest haven
Genom båten eller?
ja du ska åka med båten till forest heaven men om du inte har wind´s requiem så ska du fixxa den först! den ´finns genom gången där du börjar med båten. ändra på vindriktningen och åk till forest haven
Jag fattar inte hur får jag den saken?
det finns som en grotta innan du ska in i Fåglarnas ställe...går du igenom där så kommer du till andra sidan ön vilket gör att du kan simma till en platta med insriptioner som du ska spela...
Okej tack =)
vad gör jag när jag fått lövet på deku tree?
fnitter.. dom visar vart du ska flyga :P sen gå igenom gången sen ska du över till forbidden woods eller vad det heter. när du ska dit så kom ihåg vindriktningen.. jag klantade mig med det ett antal gånger :)
Hur visar dom det dom säger ju bara bra!
du ska flyga in i en sån där virvel...då kommer du högre upp vilket gör att du kan nå kanten
vad? på mitt spel sa dom "testa att åka hit" så står det en sån där trägubbe vid en grotta
Va vad är det för ställe???
i forest haven där deku tree är.. jaja om du inte hittar så får du testa olika hål. du ska över till ön med alla törngrejjer
Tack är där nu :)
Vad ska man göra där?
Jag flög in i virvelvinden och flög upp sen till stället :D
du ska du leta efter Bumerangen