💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Twilight Princess

16 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Vad tycker ni om spelet, vill ni att det ska ändra nått på spelet elr?? Jag tyckte det var bästa av allihopa. :lol:

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker det äger, fast Hyrule är för stort :P tar mej fett lång tid innan jag hittar vart jag ska haha .

Det är ju bara kul att Hyrule är stort ju :)

Sen tycker jag att A Link To The Past verkar vara strået vassare. Fast jag har som sagt inte spelat klart TP än!

Nivå 5 · Fuskare

Har inte klarat det heller..Är snart vid 3:e templet (Lakebed Temple).

Nivå 10 · Veteranfuskare

Spelet är grymt kul. vet ej mer vad jag ska säga... men jag gillar ljudeffekterna av svärdet... ;)

Nivå 6 · Fuskare

Är vid 5te templet och jag njuter av det ^^

Kanske inte håller lika bra klass som vissa andra av Zelda spelen, men helt klart spelvärt. (:

20 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare

Det har inte samma känsla som Ocarina of Time, det känns som om det hela tiden är "Nu går vi hit och gör det, sen går vi hit och gör det", medan Ocarina of Time kändes "Friare" på något sätt. Men det är helt klart spelvärt ändå.

21 Dec 2006

Twilight Princess är mitt nya favoritspel, så jag skulle inte vilja ändra på det!

...utom möjligtvis när man ska hitta "Tears of Light", det är segt!

Nivå 6 · Fuskare

Jag tyckte inte om TP. Jag har skrivit en recension om det på Gamecube sektionen i fusk och recensioner. Den fick en 7a av mig ;P

Dels på handlingen, och att jag blev besviken på att Nintendo inte jobbat tillräckligt med musiken. Sen gillade jag inte att man var wolf och sprang runt mellan light och dark världar.

Nivå 7 · Fuskare

Nej musiken var dessvärre en besvikelse. Tycker att Nintendo ska ha lite beröm för att dom vågar prova nått nytt när det gäller zleda.

10 Mar 2007
Nivå 2 · Novis

Twilight princess är lätt ett av mina favorit gc spel!! Man kan inget annat än att bara älska det spelet!! xD

Nivå 2 · Novis

jag tycker också det men du ska ha den här tråden på Zelda forumet.

Nivå 4 · Lärling

ela rätt bra men skulle vart roligare om man slapp göra alla onödigt tråkiga saker ibörjan som att rädda en katt osv xD

13 Mar 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att det va för lätt att klara ut. Men det är bästa zelda spelet som har släppts ut

Nivå 5 · Fuskare

Fel forum ;)

Nivå 1 · Novis

Det är ett riktigt grryyyymt spel men som sagt, det är lite segt ibland. men det jag gillade mest var att världen var stor. Men Nintendo kunde ju ha satsat lite mer på musiken :gitarr:

14 Mar 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

§1.11 Tråd Låst

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.