💬
Logga in
Fuska.se

Flera Användare

4 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
Trådstartare #1

Jag har hittat en medlem som har 4 medlemmar registrerade på sin IP adress. Han säger att den ena är hans bror och en annan är hans morbror. Det är bara det att den han säger är hans morbror är 93a.

Medlemmarna är:

BabyPoo (han jag pratat med)

GWgeek ("morbrorn")

KillZone95 (hans bror)

Jesim (ingen han vet om säger han)

I Babypoos presentation står det att hans favoritspel är Guild Wars, förkortas GW. Lite misstänktsamt då att han har en medlem, lika gammal, reggad med namnet GWgeek.

Vad ska jag göra? Kan man bevisa på något sätt?

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin

Mailadresserna ger inte mycket till hjälp och inte de övriga uppgifterna heller... Svårt och vara säker på att de är samma användare även om det tyder på det i och med 4 användare.

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
Trådstartare #3

Har pratat med han igen via PM, man märker så tydligt att han ljuger. Nu påstår han att den ena är hans mormor. Men som sagt, vet inte vad jag ska göra. Men tycker i alla fall något borde göras.

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin

Det tycks ju iaf att av de 4 personerna så är det 2 st olika. Men svårt och säga något. Får kolla lite mer loggar senare när jag får mer tid.

Nivå 0 · Nykomling

Mega 99 finns ju i alla möjliga och omöjliga konstalationer också, efter att han fick 5 varningar... vet inte om han blev ipbannad dock.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in