Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej! Jag behöver värkligen, värkligen hjälp!

Så här ligger det till. Just nu står jag som varg i Oredon Village i Hyrule Kingdom och ska ta mig till huset med ett vatten-hjul eller vad det nu heter. Jag står precis under den där tanten som skickar fågeln på en. Så fort jag hoppar till hjulet så kommer fågeln och slår ner mig. Jag kan däremot gå åt vänster och klara mig i 2 sek sen kommer den igen och slår ner mig. Jag förlorar ett halft hjärta varje gång man blir träffad och jag har bara 3 hjärtan. Jag har pratat med djuren. Hunder pratar goja men katten, han säger att jag ska smyga upp bakom tanten och skrämma henne, men hon är ju på en anna nivå och jag kan inte klättra som varg. Hur ska jag göra?

Tack i för hand =)

Skrivet

Hej! Jag behöver värkligen, värkligen hjälp!

Så här ligger det till. Just nu står jag som varg i Oredon Village i Hyrule Kingdom och ska ta mig till huset med ett vatten-hjul eller vad det nu heter. Jag står precis under den där tanten som skickar fågeln på en. Så fort jag hoppar till hjulet så kommer fågeln och slår ner mig. Jag kan däremot gå åt vänster och klara mig i 2 sek sen kommer den igen och slår ner mig. Jag förlorar ett halft hjärta varje gång man blir träffad och jag har bara 3 hjärtan. Jag har pratat med djuren. Hunder pratar goja men katten, han säger att jag ska smyga upp bakom tanten och skrämma henne, men hon är ju på en anna nivå och jag kan inte klättra som varg. Hur ska jag göra?

Tack i för hand =)

Gå lite till vänster om den där kattägarens hus... Du vet, tanten som sålde slangbällan... Det kanske finns en liten sten eller något på den sydvästra sidan av huset.. Midna kommer iaf hjälpa dig att ta dig mellan stenarna och huset....

Skrivet

Om vi säger att du står i den riktningen att du är mitt emot klätter växeten som sitter på berget där gubben är, då ska du ta dig till huset till vänster och gå bakom det tror jag, sen ska du kunna Z:a dig uppåt på huset och sen bakom gubben och skrämma han.

Skrivet

Jag klurade ut det LÅNGT innan första inlägget... lol.

Det var ju skit enkelt!

Nu har jag precis blivit link igen och precis kommit innanför Forest Temple =), Om ni har nårgra varningar / tips vad jag ska göra i Forest Temple så skriv ett inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag klurade ut det LÅNGT innan första inlägget... lol.

Det var ju skit enkelt!

Nu har jag precis blivit link igen och precis kommit innanför Forest Temple =), Om ni har nårgra varningar / tips vad jag ska göra i Forest Temple så skriv ett inlägg

Du kanske borde testa runt lite en timme eller två innan du börjar fråga om hjälp.... ;)

Bumpa inte trådar med onödiga inlägg, tack. -.-//Draghon

Redigerat av Draghon
  • Skapa ny...