:zwat: Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) Det står: You have been disconnected from this server Reason: Banned because of past cheating violations, står det. Men jag har inte fuskat jag hatar att fuska vet ni hur jag ska göra för att inte vara bannad längre?=) Redigerat 18 Februari 2004 av :zwat: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Nån lan juskicka e mail tilld en som äger själva cs.så du kanske har haft samma namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:zwat: Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Men vet du hur man kan låsa upp den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Någon med din cdkey har fuskat och därför har denna blivid bannad. Har för mig dom bannas för alltid och att man får köpa ny cdkey men kan ha fel. Kolla på www.steampowered.com det kanske står något där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:zwat: Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Ok tack ska kolla nu=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 om man har på det där som hjälper en att sikta kan det räknas som fusk har jag hört :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Installera om Cs om du har 1.5. Spelar du 1.6 så gör ett nytt account. Jag tror det ska gå! För en kille jag känner blev bannad från en server, men det var inte för att han fuskade, för han fuskade inte. Det var nå annat, men hur som helst, testa installera om om det är 1.5. Vid 1.6 gör ett nytt account isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:zwat: Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag har testat men jag behöver en ren CD KEY har jag märkt!=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag har testat men jag behöver en ren CD KEY har jag märkt!=) Okey. Då får du nog fixa en ny CD-key. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.