Hoppa till innehåll

360, Ps3 Eller Wii!

360, Ps3 eller Wii!!!  

80 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst nissling
Skrivet

Har legat på Wii's sida i cirka ett år nu. Men ju mer jag är i spelbutikerna desto mer inser jag hur snabbt man tröttnar på Wii och att 360 har dom spelen jag behöver.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Pecis vad jag behövde!"

Min familj ska köpa ngt av Wii eller Ps3. Mina systrar tycker Ps3 för att det finns singstar och eye-toy där. Jag tycker Wii för dess coola koncept med kontrollerna! Ge gärna lite mer fördelar/nackdelar!

• 2 veckor senare...
Skrivet

Jag tycker 360 är bäst.

Jag låg först på wii i ett halvår men sen ju mer jag funderade på 360 så mer ville jag ha den, wii har ett par spel jag gillar men det räcker inte i längden när det bara är några.

Xbox 360 har mer spel jag gillar och även bättre grafik så valet vart lätt för mig, det är även flera av mina kompisar som har 360.

Skrivet

själv spelar man nes snes mega drive sa grafiken är inte mkt till problem för mig jag skulle vilja ha 360 och wii helst svart att välja imellan men blir nog wii da kan man även spela n64 gamecube spel sa jag kör nog pa wii ;)

• 3 veckor senare...
Skrivet

Ps3, jag tycker dom har dom bästa spelen, ( även fast 360 har många av ps3 spelen också men.)

t ex : Uncharted: Drakes Fortune , Resistance: Fall of Man, Motorstorm m fl , sen verkar även Haze bra.

Sen finns det ju en massa spel till PS3 som finns även till 360 som är bra som : Assassins Creed, NHL 08, Fifa 08, Half-Life the Orange Box osv.

Skrivet

Jag har ett wii pga att det är billigt men skulle jag välja ngt och alla skulle kosta lika mkt skulle jag ta PS3

Skrivet

no shit edobem-_- jag har ett wii och ett 360, 360 äger, crackdown, halo 3 och gears of wars äger... wii har bara tönt spel-_-

Definera "töntspel".
  • Skapa ny...