💬
Logga in
Fuska.se

Om Man E 12 År O Gillar Pokémon E De Mobbat Då?

204 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis

håller nog med dig Selene. det kan vara råligt ngn gång i bland.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Spelen är ju hur kul som helst, filmerna är okej. Jag gillar Pokémon, även om jag inte spelar det lika mycket som förr.

Ps. Till alla er som blir mobbade för att ni gillar Pokémon: Den svenske mästaren i Pokémon var 35 när han vann Pokémon-SM, säg det till den/de som retar er!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Spelen är ju hur kul som helst, filmerna är okej. Jag gillar Pokémon, även om jag inte spelar det lika mycket som förr.

Ps. Till alla er som blir mobbade för att ni gillar Pokémon: Den svenske mästaren i Pokémon var 35 när han vann Pokémon-SM, säg det till den/de som retar er!

Det hade jag alldrig trot.

4 Jan 2007
Nivå 2 · Novis

mm du blir dom nog lite förstummade :lol:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

mm du blir dom nog lite förstummade :lol:

Ja om de tror på vad man säger ja.

Jag blev riktigt förbannad när jag läste rubriken, mobbat är inget ord i detta sammanhang.

Nej, alla har olika intressen, det är bara att respektera. Enligt mig finns det inget som heter 'mobbat', stå för att du gillar pokémon.

Nivå 2 · Novis

Det e ju taskit om man blir mobbad för att man gillar nåt. Det e ju likadant om man gillar att spela. Det e likadant.

↗ till inlägget

Det e ju taskit om man blir mobbad för att man gillar nåt. Det e ju likadant om man gillar att spela. Det e likadant.

Mobbning kan gå ut på vadsomhelst.

Det räcker med att du har svart hår, röda strumpor eller blåa ögon.

Nivå 2 · Novis

mm. Men varför ska man mobba nån för det? En mobbare kan ju oxå¨hålla på med nåt barnsligt (jag menar inte att pokémon är det). Om du kommer på vad din mobbare håller på med så kan ju du mobba tibax.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

mm. Men varför ska man mobba nån för det? En mobbare kan ju oxå¨hålla på med nåt barnsligt (jag menar inte att pokémon är det). Om du kommer på vad din mobbare håller på med så kan ju du mobba tibax.

Ja men då är man ju själv en mobare.

@SuperMario:

Ge tillbaka är ju inte alltid det bästa, eller vad tycker du själv? Man är själv lika vidrig då man utsätter någon för något som man själv inte vill bli utsatt för.

6 Jan 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

fattar inte det hlr, ser inget fel med att man spelar pokemon vid exempel 20 års ålder, men de som itne spelar det klassar det som barnsligt eftersom att de kanske spelade det när de var små... :)

Haha, det är inte så jag menade. Jag har mött folk som är mycket äldre än 20.

Killen kommer från rosengård och jag känner folk som bor där och dom är typ så..lika xD

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

fattar inte det hlr, ser inget fel med att man spelar pokemon vid exempel 20 års ålder, men de som itne spelar det klassar det som barnsligt eftersom att de kanske spelade det när de var små... :)

Det var roligt att höra det. Nu vet man att man inte är själv.

8 Jan 2007

Man får väl spela vilket spel man vill? Bry dig inte om dom. Om dom prövar o spela Pokémon så kmr dom säkert också börja gilla de. :angry:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Man får väl spela vilket spel man vill? Bry dig inte om dom. Om dom prövar o spela Pokémon så kmr dom säkert också börja gilla de. :angry:

Ja vem vet om det hjälper men det kanske gör det.

Nivå 5 · Fuskare

Vet ni vad jag tror som barnklacifierade pokemon var. Det var animen. För liksom här i sverige anses ju nästan allt tecknat som barnprogram.

Man ska inte döma något spel förrän man har prövat det. Jag tyckte också det verkade töntigt med pokémon också i början.

Jag hade en Pokémonbild uppe nyss på datan, så kom några killar å sa: Haha!! Gillar du Pokémon?!?!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Man ska inte döma något spel förrän man har prövat det. Jag tyckte också det verkade töntigt med pokémon också i början.

Jag hade en Pokémonbild uppe nyss på datan, så kom några killar å sa: Haha!! Gillar du Pokémon?!?!

Vad svarade du då?

PS

Jag är 20 år och har pikachu som backgrund på min dator plus att jag är admin för det svenska pokemon forumet. Så du kan hällsa dem att det fins äldra som gillar pokemon också. Du är inte ensam.

när någon kompis kommer hem till mig så gömmer jag mina pokemon spel :cry:

en gång så kom en tjej som var kompis med min syra och jag var kär i henne

och när hon kom i i mitt rum så hade jag en pokemon plakat på mitt bord det var jätte pinsamt :( :( !!!!!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

när någon kompis kommer hem till mig så gömmer jag mina pokemon spel :cry:

en gång så kom en tjej som var kompis med min syra och jag var kär i henne

och när hon kom i i mitt rum så hade jag en pokemon plakat på mitt bord det var jätte pinsamt :(  :( !!!!!

Sa de något ting då eller.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.