Nej såklart inte. Eller?.. Mina kompisar och 50% av mina kusiner gillar det.
Om Man E 12 År O Gillar Pokémon E De Mobbat Då?
Haha,i min klass typ mobbar dom de som har pokémon-spel,nästa dag går man hem till en av dom och var säger dom:Kan du hjälpa mig med Emerald? :lol:
Hehe det är ju inte mobbat men när man köper pokemon prylar t,ex pokebollar eller kanske fullt med placher på pokemon över hela rummet då börjar man bli lite på gränsen till mobbad :P
nej pokemon är helt känt i japan. det finns vuxna som spelar pokemon i japan! :P
man bir aldrig förgammal för att spela pokemon tycker jag, man kanske växer ifrån att titta på serien men inte att spela
Jag är tolv år och blir jag mobbad för det? Nej!
Jag är 20 år. Jag blir inte mobbad för det. Men det är som sakt inte många som vet om det.
Jag slutade med Pokémon när jag var 9/10, men sånt är olika :)
Ja det är rätt.
Men tyvär är det inte många som förstor det.
Jag hörde nånstans, på pokémon forumet tror jag, att dom som retar oss för pokémon är "Dom som inte förstod".
↗ till inläggetJag hörde nånstans, på pokémon forumet tror jag, att dom som retar oss för pokémon är "Dom som inte förstod".
Det var bra talat.
Alltså, skulle man vara mobbad för det?
Knappast!
Det är som om man skulle vara mobbad för att man gillar godis när man är 50...
Ta Tokar86a som exempel. Han är 20 år och gillar det. Spelar det någon roll? Självklart inte.
Hittils är det bara EN person som har sagt att man är det.
Jag är 17 år och gillar det! Haha, nej det är jag inte jag är 9.
Serien har jag växt ifrån i alla fall.
Ja man blir mobbad så klart!
Nu blev det två st som sa det...
O ja är nog en som alldrig förstod :( :( :(
Nej!!! Man blir aldrig för gammal för att spela pokemon.
Jaa sa tii min kompis att ja gillar pokémon o sen nästa morgon när ja skulle tii skolan såå mobba alla maaj :meddum: :(
Jag tycker inte det är nåt fel med 12 åringar som spelar Pokemon.
Fast jag gillar inte Pokemon själv, när jag var yngre ja, men nu har jag tröttnat rejält.
Dom som tycker det är barnsligt med Pokemon, det är bara deras åsikt. Så varför lyssna på dom?
Jag tycker WoW är tråkit o töntigt, men det är bara min åsikt så jag har inte bett folk sluta spela det för att jag tycker så om det.
Jag tycker inte det är fel!
↗ till inläggetJaa sa tii min kompis att ja gillar pokémon o sen nästa morgon när ja skulle tii skolan såå mobba alla maaj :meddum: :(
Hur klarade du dig ur det sen?
Eric H: Hur kan man växa ifrån serien?
när dp såldes i japan var det 34%som var över 25år