Gäst Mega93 Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Någon som vet hur jag kan se vilken nummer ett sim-kort har? Alltså telefonnummret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Ring till en mobil/telefon och kolla numret? Annars brukar det stå på den där grejen som sim-kortet sitter i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Har inga pengar på kortet och nej det står inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 På många mobiler om du är inne på kontakter så står det Eget nummer, gå in där om du hittar en sån. Har du en Sony Ericsson så prova att trycka på statusknappen om du vet vad jag menar. Det syns där på min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Det är en LG med Comviq. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Kollar du på Sim-kortet så står det massa siffror. De tio sista alternativt de 9 sista + en nolla framför bör vara ditt nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Tack så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.