Gäst Pcplayer Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Skulle Köpa Ds lite idag! När jag kom till affärn kom jag på att jag hade glömt plånboken :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) skate_1986: Precis, köper man DS så köper man DS Lite :kung: Redigerat 5 Januari 2007 av DS_Player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 ni verkar vara n00bs ds lite har MKT sämre hållbarhet >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Lol , vem vill bära runt på en tung sten då?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 men vem vill lägga ner lite mer pengar på en sak som har sämre hållbarhet och i övrigt likadana funktioner... och dessutom, bär du runt på ditt DS hela tiden lr? :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 men vem vill lägga ner lite mer pengar på en sak som har sämre hållbarhet och i övrigt likadana funktioner... och dessutom, bär du runt på ditt DS hela tiden lr? :/ Med likadana funktioner menar du stryktåligare skärmar, bättre ljusstyrka, bättre batteri? Eller förstod jag det fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 men det är ingen stor skillnad! visserligen bättre ljus men det behövs inte, jag har iaf bra ögon så jag kan se iaf ^^ min skärm har kanske 1-2 mini repor och jag har haft den sen innan förr-förra sommaren (2005). batteri tiden kkanske skiljer några timmar och det spelar ingen större roll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Tack så mycket då ska jag försöka hitta ett bra ds Lite på game Tråden kan låsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg