Det e ingen try, men om man e kaxig mot dem andra och tkar och håller på kan man bli kickad! Joina forumet du också! det behövs aktivitet där!
Klan! [wkt]
ska forumet hålla igång eller? :gitarr:
Jo, men jag har precis fått ström igen, och sist jag kollade va det ingen aktivitet där..
Får tjejer va me? XD
Jag köpte Source idag, hade 1.6 innan.. Jag kanske kan vara med i clanen om det är ok?
jag vill va med i er klan....jag har 1.6 och heter flippen på cs så ni vet :P
Alla som vill kan joina, regga er på forumet och skriv :D
har du någon länk dit..???? :blink:
Kolla på första sidans inlägg, nånstans där finns den.
det skulle vara kul om någon kunde lägga upp en server
Det va en kille som skulle göra det, men sen vaet jag inte mer..
*BUMP*
Idag har jag spelat med 5 st ur klanen och det har varit najzigt lyckat :D fast när vi körde 3 on 3 pvp blev vi ganska ägda... Just nu e det runt 10st som jag har kontakt med i klanen :) Bra att det börjar bli lite aktivt, men ni kan väll va aktiva på vårat klan forum.
↗ till inlägget*BUMP*
Idag har jag spelat med 5 st ur klanen och det har varit najzigt lyckat :D fast när vi körde 3 on 3 pvp blev vi ganska ägda... Just nu e det runt 10st som jag har kontakt med i klanen :) Bra att det börjar bli lite aktivt, men ni kan väll va aktiva på vårat klan forum.
men du..adda mitt steam.... : karlssons__klister (två understäck)
o adda min msn me : [email protected]
OKej, sagt och gjort.. upptäckte att jag skrivit pvp, menade ju såklart pcw :P
Dezen, adda mig på msn. [email protected]
på klan hemsidan så skriver jag att jag vill joina som "killergod" men ingen svarar!!!!!!!!!!
var är ni!!!!!!!!!
asså, eftersom det inte är någon aktivitet där så kollar jag nästan aldrig, det är bättre att skriva här och säga sitt steam friend list :)
owkey, skrivit en ansökan på erat forum.
mitt steam-namn är halfsimon554
Alla ni som gör en ansökan på klan forumet bör nog skicka ett pm på fuska.se, för annars kommer ni typ aldrig få svar :P
Mariodog: Bara bra, addar dig när jag e på min egna dator igen.