Gäst Youx Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 asså när ja skulle spela så var servern full så då byte jag men då fanns ju ej min gubbe där men hur byter man server det går ju bara när den är full!!
sajmon Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 din gubbe stannar alltid på samma server och servern behöver inte vara full för att byta, du kan skapa nya gubbar på olika servrar när du vill.
Snake Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Om det står Full betyder det inte att det är fullt så du inte kommer in, utan att din server bara har väldigt många spelare.
Gäst Youx Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 ja men eftersom jag byte server & såg att jag inte har nån gubbe där så nu när jag ska logga in så kommer jag till fel server!
Oddset Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Du klickar på Change Realm när du ska byta server.
Gäst Youx Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Okej tack!! men kan man byta så gubben finns på nån annan server?
Snake Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 Det kostar pengar att flytta en karaktär till en annan server och det tar lång tid.
Rekommendera inlägg