Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry:
Crysis?
Ett 7600GT funkar bra.
Andvänd google nästa gång(Allt som står nedan hittades från google).
Minimum Requirements
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6200 or ATI X1300 - Shader Model 2.0
RAM: 768MB on Windows XP or 1GB on Windows Vista
HDD: 6GB
Internet: 256k+
Optical Drive: DVD
Software: DX9.0c with Windows XP
Recommended Requirements
CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7600GT or ATI X1800GTO (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5GB+
HDD: 6GB
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
Optical Drive: DVD
Software: DX9.0c with Windows XP
↗ till inläggetSå du vill döda din pappa för att han inte köper ett grafikort till dig?Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry:
↗ till inläggetVarför f*n anmälde ni killens inlägg ? Ja menar ett grafik kort kostar ju flera tusen..!?Hej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry:
↗ till inläggetHej...Jag vill ha Crysis men jag vet inte vilket grafik kort jag måste ha...och jag MÅSTE ha 1 nytt..GeForce 7600GS kommer ju sten dö av det ...och min j*vla pappa vill inte kpa nytt grafik kort..argh jag vill f*n döda han.. :angry: :angry: :angry: :angry:
Tack..det gjorde mig på bättre Humör..då klarar min data av det = )
Men..Jag har GeForce 7600GS
Och varför finsn det då Geforce 8800 GTX?När det inte ens finns såna spel som behöver sån graft.. :blink: