är kingdom hearts 1-2 bra eller för ja ska köpa ett spel men är det bra kan nån säga snälla :) :lol:
:meddum:
är kingdom hearts 1-2 bra eller för ja ska köpa ett spel men är det bra kan nån säga snälla :) :lol:
:meddum:
ja dom ÄGER. lr har inte hunnti köra så mycket kh2 men du isåfall ska du ju köpa 1:an för du kommer få se på 2:an filmer som du fick se i 1:an. jag kan knappt säga mer för då avslöjar jag storyn om 2:an
köp 1:an. den e skön.
okej tack :D
sen kan du ju köpa 2:an när du har klarat ut det. Då är nog 2:an billigare oxå! ;D
ok :)
Visst är de bra, men ettan är bättre än tvåan enligt mig. Tvåan är alldelles för lätt och banorna är korta.
exakt men när man klarat av ettan borde mn ju köpa tvåan om man tyckte de va bra. för dom har ju pratat om en trea
jag vet! Det e ju roligt! :)
Kingdom Hearts är sköönaste spelaet. :D
har klarat ut 1 men idag ska jag köpa 2 :D :P
Jag säger bara köp nån av 1 eller 2 B) :lol:
man ska ju fortfarande köpa ettan först. asså 2:an är ju en uppföljare till 1:an. dom snackar ju om saker som hände i 1:an på 2:an så man fattar ju typ inget då.
2:an är ju helt överlägset 1:an i alla avseenden. Men jag tycker också att du ska börja med 1:an så att du förstår mer sen när du köper 2:an :)
Sen finns det ju ett spel mellan 1:an och 2:an och det kommer komma grejjer från det i 2:an också.. men man lär sig snabbt.
Jag kan inte köpa ettan för att den är för gammal :( :unsure:
du kan köpa de billigst på nätet för 224kr med frakt. du kan löpa de på Megastore
1:an är bättre än 2:an... Banorna är jättelätt.. Fienderna är väl i det enklaste laget, Alltså ingen utmaning. Det tog ju säkert 30 timmar att klara ut 1:an första gången.
Köp båda! :lol:
om de e bra de är de bästa spelen i värden
mm. det e skit roligt roll spel. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
köp köp köp köp.....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in