💬
Logga in
Fuska.se

Mario World

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag kan inte få 100% nån som vet banor? jag har bara 98% ser det ut som :P någon som klarat 100%?

20 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag har bara 92 <_< ...

men du vet detta va?:

gula prickar har två vägar från sig

röda prickar har 3 vägar från sig

på dom flesta spökhus finns det också 3 vägar från

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

ja det vet jag, det står ju i manualen.. ;) men tror du att färgen på världen har något med det hela att göra? jag har typ röd värld över hela alltet förutom typ broarna och några öar..

27 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

När man klarar allt så ändras väl färgerna på miljöerna(vissa). och vissa fiender byts ut... till exempel bullet bill blir nån kråka och koopasen blir marios.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

jag har sett att koopa´s blir mario´s men inte att bullet bill blir kråkor :o

28 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

När man tagit sig igenom Star World eller vad det heter blir det höst i landet.

Nivå 0 · Nykomling

Man måste ta sig igenom Special world med....dom banorna är inte mer än lite svåra!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

jag har klarat dom! (lätta) men det är bara på vissa ställen som d e höst. har jag inte klarat något speciellt om det fortfarande e sommar på vissa ställen?

11 Mar 2004

men allt ändras inte jag har bara fått 94% men jag har gjort allt känns det som!!!

17 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

om jag tänker på samma spel som ni så har jag 100% tror jag

super mario world till super nintendo man kan åka runt på yoshi och få fjädrar och sånt!!!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

om du inte vet så borde du kolla så du kan berätta för oss..

18 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

vad ska jag berätta?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

om du har 100% och sedan om du har det kan du berätta om alla världar är röda (i overworld map) sen om det finns en andra sista boss :P

EDIT: jag har nu fått reda på att det bara finns 96banor och så så jag antar att det syftar på antalet klarade nivåer och inte procent!

Senast ändrad:

7 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har 96% på GBA

8 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

har ni tagit vägen till kopa där man typ får börja vid nästan slutet.... eller tagit alla små genvägar.......

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

ja det har jag.. jag såg också på en sida att man bara kunde få 96% så jag har klarat allt :) antagligen har dom gjort så här för att man ska spela ihjäl sig för att hitta dom sista utgångarna <_<

9 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

ni vet att när man löser spelet...... då får man se vissa banor..... några där har jag aldrig sätt sen jag typ va 3-4 kanske

15 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

röd värld :huh: jag har när det är höst ja. hur får man röd :blink:

Nivå 0 · Nykomling

När du har klarat vad man skall kala det super världen efeter stjärnvärlden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in