Ni såg topic!
Min bästa är iaf tennis, skill lvl 2000. :gitarr:
Vilken är eran och vad har ni för lvl?
Ni såg topic!
Har kört tennis hos min kompis det va iallfall ganska skoj :)
Tennis 1400 i skill (=
Tennis är ju ganska lätt ändå, det är ju <Nästan> bara att träffa bollen för att den ska över till andra sidan.
Fast jag har aldrig fattat hur man skruvar. :o
Kan någon förklara?
↗ till inläggetjag har 2100 i tennis :P & så fort jag kör en till match så kommer jag få minus <_<Ni såg topic!
Hmm, bäst är jag nog i tennis (skill lv. typ 1600) och golf (skill lv. typ 1400).
↗ till inläggetNi såg topic!
Jovisst!! Lycka till, det går ju bara att komma upp i 2000 skillpoints.
Visa bild! B)
↗ till inläggetNöjd nu? B)Ni såg topic!
http://img76.imageshack.us/img76/3639/dmajgdmhr9.jpg
Det går inte att få så mycket bättre bild för att man tar på en TV.
Jag är allt-i-allo, är Pro på Boxning, Bowling, Golf och Tennis, på Boxning och Bowling har jag bäst, runt 1200.
Baseball gillar jag inte så jättemycket.
↗ till inläggetVrid på kontrollen medans du slår (=Tennis är ju ganska lätt ändå, det är ju <Nästan> bara att träffa bollen för att den ska över till andra sidan.
Kan någon förklara?
↗ till inläggetDu tror inte jag har testat? Men ibland när jag slår lite wierd så blir det en skruv. :blink:Tennis är ju ganska lätt ändå, det är ju <Nästan> bara att träffa bollen för att den ska över till andra sidan.
Kan någon förklara?
Jag är bäst på Baseball.Har dock bara 800 skill i det.
↗ till inläggetJamen Baseball är ju jättesvårt.. tycker jag. :)Jag är bäst på Baseball.Har dock bara 800 skill i det.
I baseball när man ska slå så långt som möjligt har jag slagit 1387, och i bowling när man ska få ner så många käglor som möjligt har jag fått ner 501...ÄN SÅ LÄNGE!! :cool:
↗ till inlägget501 det där lät som Dart...I baseball när man ska slå så långt som möjligt har jag slagit 1387, och i bowling när man ska få ner så många käglor som möjligt har jag fått ner 501...ÄN SÅ LÄNGE!! :cool:
Yoan: Baseball är inte svårt gäller bara att ha timing i slagen (=
↗ till inläggetJaja, men det är jag inte så jättebra på!! ;)I baseball när man ska slå så långt som möjligt har jag slagit 1387, och i bowling när man ska få ner så många käglor som möjligt har jag fått ner 501...ÄN SÅ LÄNGE!! :cool:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in