hej jag vill ha namn på något roligt fps spel som inte tar mkt plats och som inte kräver så mkt på systemet (har liksom bara en 32mb grafikkort)
spel jag redan vet e: cs
hej jag vill ha namn på något roligt fps spel som inte tar mkt plats och som inte kräver så mkt på systemet (har liksom bara en 32mb grafikkort)
spel jag redan vet e: cs
Kan bara komma på ett gammalt strategi spel, C & C Generals. Har undeförmig att det kräver 32Mb. å andra sidan är det inte direkt något fps spel
har redan c&c generals och zero hour
Är inte riktigt säker nu men det första call of duty har jag för mig ska klara av det.
om du vill spela nått bra spel är det bara att köpa nytt grafik kort, men CS är eof bra :P
jo men jag sparar till ett nytt avgasrör till min moped och den kostar liksom 2000kr
Ett roligt online-FPS som även är gratis är Wolfenstein: Enemy Territory. Det kräver inte så mycket.
Finns att ladda ner från flera ställen. Vet inte var som är bäst, men det går ganska snabbt att hitta nåt på google ;)
Wolfenstein: Enemy Territory hittar du på xfires hemsida ifa du är medlem. xfire i sig är bra med :P
dock tycker jag Wolfenstein: Enemy Territory är skit tråkigt ^^, men men, det e bara min åsikt
Maplestory.
e maplestory fps??? :blink: :blink:
Någon som kan länka till vart man kna ladda hem wolfenstein??
Annars så har du ju Delta Force 2: Black hawk down!
anyways så tycker jag att du ska skita i avgasröret och köpa nått som ger dig nått :P
32 mb graikkort...Ja skulle säga att du skulle spara till ett bättre Grafik kort..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in