💬
Logga in
Fuska.se

Kan Wii Få Virus?

17 svar · startad

Sitter här och surfar på mitt Wii. Men jag undrar, kan Wii få virus? Det verkar som om den kan spara Cookies. Och om den kan, hur blir man av med dem?

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Det finns redan en sån här tråd, men okay :P

Varför vill du bli av med Cookies först och främst?... många sidor behöver det... och jag är rätt säker på att Wii raderar dem efterhand.

Iallafall så kan man inte få virus eftersom Wii har för lite lagrings utrymme för att få ett Virus...

Läs även tråden internet där jag skrev lite mer :P

Jag såg den andra tråden nu :P

Men jag menade inte att jag ville bli av med cookies, utan att det verkade finnas ;)

Nivå 1 · Novis

Jag har inte märkt av det, men visst jag antar att det finns :P men det skadar inte alls.... hursom helst så huvudsaken är att man inte kan få Virus :P

8 Jan 2007

Nä jag har då inte fått något Wiirus :D

Nivå 1 · Novis

Även om det fuinnits virus så hade man troligen inte fått det bara sådär...

10 Jan 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Även om det fuinnits virus så hade man troligen inte fått det bara sådär...

Nej, men om man går in på fel sidor händer det lätt.
Nivå 1 · Novis

Då säger jag skaffa en bättre brandvägg och ett bättre virusskydd :P

Nivå 7 · Fuskare

Kan man ens ha anti virus på Wii?

Nivå 1 · Novis

Jag snackade om datorer... och varför skulle det behövs anti virus på Wii när det inte finns några virus?

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Nä jag har då inte fått något Wiirus :D

HAHA den var rolig Wiirus

Håller med för lite utrymme eller vad han nu sa

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Exakt... finns inte tillräckligt med utrymme för att lagra ett virus och i vilket fall som helst så finns det inga virus som är anpassade för Wii!

11 Jan 2007
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Då säger jag skaffa en bättre brandvägg och ett bättre virusskydd :P

man kan ju faktiskt ha en brandvägg till Wii för att typ alla routrar har en inbyggd & då får man en brandvägg om man har trådläs router.

eller om man har USB connector & norton så kanske den känner av & säger att nått är virus

12 Jan 2007
Nivå 1 · Novis

Tror inte att Wii och datorn är kopplade egentligen.... den får väl antagligen bara internet, men ingen brandvägg.

↗ till inlägget

Tror inte att Wii och datorn är kopplade egentligen.... den får väl antagligen bara internet, men ingen brandvägg.

jag har trådlös router, då går väl internet genom routern? då får väl jag brandvägg?
Nivå 1 · Novis

Troligtvis, men kanske inte på Wii... det är ju inte heller ens nödvändigt att ha det till Wii då den inte kan få virus så oroa dig inte!

Nivå 7 · Fuskare

Okej inga virus till Wii men om man surfar på Wii´t så skulle väl viruset föras över genom nätverket :huh:

13 Jan 2007
Nivå 1 · Novis

Nej det funkar inte så... det går inte :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in