trollet66 Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 har kommit in i ett rum där det är spindlar och elekriskt har dödat alla men nu kommer jag inte vidare hittar ingen svits att ställa stenen på och komma igenom de gula grindarna där det lilla pohspöket är vad ska man göra har sprungit upp och ner i trappan men där kommer man ju inte över.... någon som vet tacksam för svar/trollet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Längst upp för trappan längst väggen finns en räls du kan åka på med Spinner som du fick i Arbiter's Ground. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollet66 Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Längst upp för trappan längst väggen finns en räls du kan åka på med Spinner som du fick i Arbiter's Ground. ok jag prövar men det är nog inte så lätt den statyn som jag sköt i ögat går ju inte att rubba :))) tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Men senare så kommer du få en fet staty som du kommer kunna styra så gör inte samma misstag som mig och glömma spöket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg