när du möter Dark Lord Ganondorf (svärdsfighten) ta fram fishing rod och kasta det mot Ganondorf. Han kommer att "hypnotiseras" av kroken och du kan slå honom tre-två slag. Stackars Ganondorf, bli slagen av ett fiskespö... :meddum:
Zelda
darkganon
Nivå 1 · Novis
Brawler
Nivå 5 · Fuskare
Jag glömde bort att testa det där med fiskespöet. Men det verkar roligt att han blir helt borta av ett fiskespö :P
Yoan
Nivå 2 · Novis
↗ till inläggetNintendo har gjort många sjuka grejer (Wario Ware, Djurens åsikter och frågor i animal crossing etc.) men det här är det sjukaste jag hört!när du möter Dark Lord Ganondorf (svärdsfighten) ta fram fishing rod och kasta det mot Ganondorf. Han kommer att "hypnotiseras" av kroken och du kan slå honom tre-två slag. Stackars Ganondorf, bli slagen av ett fiskespö... :meddum:
Shaddy
Nivå 5 · Fuskare
Sjukt vet jag inte, det är väl snarare en rolig grej som Nintendo har lagt till.
Pelleelle
Nivå 8 · Veteranfuskare
HAHAHA!!! :lol: detta ska jag berätta för min kompis som har twilight princess, det kommer bli kul att se det :)
Arako
Nivå 7 · Fuskare
hehe stackarn......
Yoan
Nivå 2 · Novis
↗ till inläggetVisste du att nåt kan vara både sjukt och roligt på samma gång? Att bli lurd av ett fiske spö är sjukt!Sjukt vet jag inte, det är väl snarare en rolig grej som Nintendo har lagt till.