Ville bara tipsa om det senaste Firefox för er som ännu inte har upptäckt det!
Det är en helt ny design med många förbättrade saker enligt mig...
Firefox 2 kan du ladda ner -HÄR-
Ville bara tipsa om det senaste Firefox för er som ännu inte har upptäckt det!
Jag såg ingen skillnad ?..
lite sen ute kanske :) de har ju bara varit ute i ca ett halv år :)
Tar hem det nu, har inte velat tanka hem det under BETAmode då många varit så missnöjda med det.
LOL .. NI FÅR JU HÄMTA DE FÖRST! M-F 2.0 .. sen får ni besöka deras hemsida och välja "add ons" där ni kan hämta hem mkt roligt! Sånna saker så man kan sparaYoutube filmer till datrn , byta dessign till mozila och mycket mer!! ;)
Tycker att det går bra med vanliga FF
BabyPoo, ville bara meddela att det är ganska gammalt nu :) Men bra tips ändå...
↗ till inläggetLOL .. NI FÅR JU HÄMTA DE FÖRST! M-F 2.0 .. sen får ni besöka deras hemsida och välja "add ons" där ni kan hämta hem mkt roligt! Sånna saker så man kan sparaYoutube filmer till datrn , byta dessign till mozila och mycket mer!! ;)
Vilket programz0r är det?
↗ till inlägget...Ville bara tipsa om det senaste Firefox för er som ännu inte har upptäckt det!
↗ till inläggetlite infoLOL .. NI FÅR JU HÄMTA DE FÖRST! M-F 2.0 .. sen får ni besöka deras hemsida och välja "add ons" där ni kan hämta hem mkt roligt! Sånna saker så man kan sparaYoutube filmer till datrn , byta dessign till mozila och mycket mer!! ;)
annars heter programmet Video Downloader, det är med i top 5 på FireFox add-on har jag för mig
↗ till inläggetVille bara tipsa om det senaste Firefox för er som ännu inte har upptäckt det!
Jag har det nu, har konverterat ner massa proskaterfilmer och musikvideos. Perfekt!
Det verkar i alla fall som att den som postade ovanför har bytt webläsare. Lite sent.
§1.11 Urspårad tråd...