Tjohej, var och kollade på en medlem här på fuskas statistik, och fick se nåt konstigt...
För er som inte fattar vad det konstiga är, så är det att det står att medlemmen skrivit färre inlägg totalt än vad han/hon skrivit i allmänt. :blink:
Tjohej, var och kollade på en medlem här på fuskas statistik, och fick se nåt konstigt...
För er som inte fattar vad det konstiga är, så är det att det står att medlemmen skrivit färre inlägg totalt än vad han/hon skrivit i allmänt. :blink:
öh, ser rätt konstigt ut tycker jag :huh:
Det blir så om man skriver inlägg i ett forum, där inte inläggsräknaren går upp. Så som Spamforumet & Runescape & Tibia forumet.
Det vet jag, men inläggsräknaren går väl upp i Allmänt?
Nej,det tror jag inte..
↗ till inläggetMen spamforumet ingår väll i Allmänt?Det vet jag, men inläggsräknaren går väl upp i Allmänt?
↗ till inläggetJa, men det är bara i subforumet "Spam" som man inte inläggsräknaren går upp. Det gäller inte hela Allmänt sektionen, som debatt subforumet t.ex.Det vet jag, men inläggsräknaren går väl upp i Allmänt?
Ska jag vara ärlig tror jag inte det finns någon som skrivit 500 inlägg i Spamforumet. Jag tror snarare att det är något fel bara.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in