💬
Logga in
Fuska.se

"there´s A Small Indent In The Wall" ?

14 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

ibland på många bärg så står det: "There´s a small indent in the wall" vad menas med det det betyder iallafall "där e ett litet hål i väggen" ska man gjöra not med dom eller bara finns dom???

Nivå 3 · Lärling

du ska ha en pokemon som kan attacken secret power den kan man tex köpa i slateport city och sen gör du det där sen kommer du in sen har du ett gömställe där och kan ha lite saker och dolls och sånt där men du kan bara ha ett gömställe men du kan byta

Nivå 5 · Fuskare

Japp, och det går att göra i tjocka buskar också!

Du får "secret power" på Routen ovanför Mauville, du kan bara köpa den på marknaden i Slatepoirt efter att du fått den gratis! Du får den av en kille som står vid en Tre rutor lång buske, där kan du också göra secret power. Du kan köpa saker till din Koja/gömställe på många ställen, bl.a i Supermarket i Lilycove City, Möbelhuset i Foretree City (Endast stolar & bord), glasmästaren som man får Soot Sack av.

Nivå 1 · Novis

Men inget speciellt kan hända med din Secret Base, du bara har den för nöje. En kille i Mossdeep City kan också säga var din Secret Base ligger om du har glömt det.

23 Feb 2004
Nivå 5 · Fuskare

Jag har hört att man kan battle mot sin kompis där?!

Nivå 5 · Fuskare

vet inte har inte spelet

Nivå 1 · Novis

Jo, om man då har en link.

24 Feb 2004
Nivå 7 · Fuskare

har du redan mött en kompis med linkkable så kan du möta honom 1 gång om dagen

:blink:

25 Feb 2004
Nivå 2 · Novis

nä man måst mixa en skiva Lol

1 Mar 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

du ska ha en pokemon som kan attacken secret power den kan man tex köpa i slateport city och sen gör du det där sen kommer du in sen har du ett gömställe där och kan ha lite saker och dolls och sånt där men du kan bara ha ett gömställe men du kan byta

ok tack men e den där ataken ett TM eller ett HM ???

vilken pokemon kan lära sig den ataken?

kan man lära sig den ataken genom level?

Senast ändrad:

2 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

det är ett TM och man kan nog inte lära sig den.... B)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12

kan shellow (uppgraderingen till taliow) lära sig den?

eller gloom , whileploum eller bellasum?

Nivå 1 · Novis

Du kan bygga kojor i dom om du har secretpower. :ph34r:

Du får den där TMen av en gubbe på marknaden i staden där captern Stern bir. :lol:

Senast ändrad:

4 Mar 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14

I route 116 där finns det en kille som har tappat sina glasögon vet non var dom e?

kan man bara ha en "koja" itaget?

när jag skulle öppna en "öppning" till så försvann alla saker jag hadde i den andra "kojan" och flyttades till datorn som man har i sin nuvarande seekret base.

12 Mar 2004
Nivå 2 · Novis

den bästa basen är brevid fortree city tycker jag!!! :D :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in