Tänkte köpa ett nytt spel men jag vet inte vilket jag ska köpa. Vill ha ett spel man kan spela länge utan klara ut det eller flera gånger, typ RPG eller race/sport spel. Behöver inte vara ett jätte nytt spel.
Rekomendera nåt! xP
Tänkte köpa ett nytt spel men jag vet inte vilket jag ska köpa. Vill ha ett spel man kan spela länge utan klara ut det eller flera gånger, typ RPG eller race/sport spel. Behöver inte vara ett jätte nytt spel.
Rekomendera nåt! xP
Gears of War är väldigt bra och har fått top-betyg , Dock är det väldigt väldigt kort.
EDIT: Oj missade det där med Sport spel xD.
Som vanligt tipsar jag om Oblivion.
Verkligen grymt spel.
↗ till inläggetHar redan Gears of War, det behöver inte vara ett sport eller rpg spel. Ett spel som räcker länge.Gears of War är väldigt bra och har fått top-betyg , Dock är det väldigt väldigt kort.
EDIT: Oj missade det där med Sport spel xD.
Ett spel som räcker länge är The Elder Scrolls IV: Oblivion eller Just Cause! :cool:
Viva Piñata då, räcker det länge och är det kul?
Det räcker länge men så jätte kul är det inte! :)
↗ till inläggetkan tänka mej att det räcker väldigt länge.. men jag har inte spelat det, så jag har ingen åsikt..Viva Piñata då, räcker det länge och är det kul?
annars rekommenderar jag Oblivion. ett av dom bästa RPG'en jag har spelat..
Dead Rising är ett skit roligt spel. :P
Jo,men det räcker inte för evigt...
Saints Row räcker väldigt länge.
Okej, är det typ som GTA?
↗ till inläggetdet är väldigt likt GTA. Men jag skulle hellre rekommendera Just Cause, som oxå är en GTA kopia, fast med mer tropiskt landskap (:Okej, är det typ som GTA?
Saints Row är typ som GTA,fast mindre,
kortare,man kan BARA köra bil eller gå och
så är det inte så varierat.Fast det är jämfört
med GTA så vad f*n.Köp det i väntan på GTA 4!
Ganska skoj ändå.
EDIT:Inlägget som gav mig 200 i rank!
Oblivion är askul :D
Ok, tror att jag ska köpa Oblivion.
Då kan du ju få hjälp på
det av mig,the master. :P
Splinter Cell: Double Agent är bra även i online läget , Saints row eller Gear of War är också bra och rekomderar dig att skaffa xbox live, spelen blir mycket roligare då :)
Har GoW och Live.
ja men splinter cell double agent e kul på live och på single player enda problemet på live är att inte många spelar det..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in