💬
Logga in
Fuska.se

Vadska Ja Köpa? X-box Eller Gamecube?

124 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Köp xbox den har skönast kontroller och bäst grafik

Nivå 7 · Fuskare

X-box dosan är förstora för somliga! frästen så tar du det här i X-box forumet!

Det finns små också som är speciellt anpassade till dina barnhänder...
1 Mar 2004
Nivå 6 · Fuskare

Köp x-box , jag har gamecube fast jag ska sälja det och köpa X-box .

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #44

X-box dosan är förstora för somliga! frästen så tar du det här i X-box forumet!

menar du med det?

detta är x-box forumet..

jag TROR jag ska köpa x-box d verkar bättre!

Nivå 3 · Lärling

meen duu ska köpa det som DU vill ha och inte det so någon annan har sagt själv tycker jag att du ska köpa gamecube.

Nivå 7 · Fuskare

Du sa ju att han skulle bestämma själv nyss... <_<

Nivå 2 · Novis

Xbox!!!!!!!!! :lol:

Nivå 4 · Lärling

Jag undrar varför inte såna här trådar blir låsta om de är i nåt speciellt konsoll-forum? De här ska vara på allmänt eller nåt så att det blir ganska jämnt iaf.

2 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

XBOX!!!!!!!

Fast om du gillar MARIO spel å liknaden så ska du köpa Gamecube fast annars är det xbox. Xbox har bättre grafik och handkontrolleroch så slipper du (om du vill) memory card + att du kan lägga in musik och sånt på xbox hårddisken. :ph34r:

Nivå 4 · Lärling

Nu finns ju även Xbox Music Mixer så man kan överföra mp3 låtar och filmer MMM (Med Mycket Mera :D) Den finns på Webhallen och jag har beställt hem en. För nån dag sedan trodde jag det inte ens fanns i Sverige. Då slipper man bränna ut filmer på CD-skivor :P så det kan inte PS2 eller nån annan konsoll göra :)

Nivå 0 · Nykomling

köp XBOX helt klart

5 Mar 2004
Nivå 3 · Lärling

Xbox, inget snack om saken..

Nivå 4 · Lärling

X-box är ingen bra konsoll.Inga roliga spel alla säger HALO men man möter ju typ umm vad 6st fiender som bara uppgraderar sig hela tiden LÅNGTRÅKIGT så jag säger att du borde köpa GC det är roligast

Nivå 4 · Lärling

X-box är ingen bra konsoll.Inga roliga spel alla säger HALO men man möter ju typ umm vad 6st fiender som bara uppgraderar sig hela tiden LÅNGTRÅKIGT så jag säger att du borde köpa GC det är roligast

Det beror på vilken person man är. Har man bredband och gillar att spela på Internet så rockar xbox.

Säj mig, vilken/vilka genre av spel gillar du?

6 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

xbox har mycket bätre grafik och ganska roliga spel så jag rekomenderar xbox! :blink:

Nivå 3 · Lärling

x-box bäst grafik bra kontroller men köp helst playstation 2

Nivå 3 · Lärling

xbox har bättre processor än gc det e det som gör att grafiken blir bättre för det e lika många bit 128bit

Nivå 4 · Lärling

xbox har bättre processor än gc det e det som gör att grafiken blir bättre för det e lika många bit 128bit

Japp!

Xbox: 733 MHz 32bit Intel processor

GC: 485 MHz 128bit PowerPC processor

Xbox: 300 MHz Nvidia Graphics power

GC: 200 MHz Flipper Graphics power

Nivå 3 · Lärling

x-box ska du köpa

Nivå 2 · Novis

Xbox e överlägset bäst!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in