↗ till inlägget10 iq motsvarar ungefär inteligensen hos.. ja jag vet inte vad.... en snigel ungefär. och jag undrar lite varför vi skulle bli asdumma om bara 1000 år då vi bara har blivit intlligentare de senaste 5 miljoner åren.vi kommer att finnas men vi komemr att vara as dumma (typ alla har iq 10) för de smarta vågar ju typ inte pipa så då blir det ju typ inga barn, men de dumma pipar som f*n och blir bara fler och fler och dummare och dummare så till slut kommer hela jorden vara as dumma. har jag bevis jaaa kolla på idiocracy :D
Hur Ser Människan Ut Om 1000 År?
Dave37
Nivå 13 · Mästerfuskare
desertpures
Nivå 3 · Lärling
↗ till inläggetkillen är dum själv <_<↗ till inlägget10 iq motsvarar ungefär inteligensen hos.. ja jag vet inte vad.... en snigel ungefär. och jag undrar lite varför vi skulle bli asdumma om bara 1000 år då vi bara har blivit intlligentare de senaste 5 miljoner åren.vi kommer att finnas men vi komemr att vara as dumma (typ alla har iq 10) för de smarta vågar ju typ inte pipa så då blir det ju typ inga barn, men de dumma pipar som f*n och blir bara fler och fler och dummare och dummare så till slut kommer hela jorden vara as dumma. har jag bevis jaaa kolla på idiocracy :D