3:e var cool, för nu dog man ju lite liv också ;) Dock var inte bakgrunden inte lika imponerande (kanske för att jag inte vet hur kiosken ser ut, men jag vet hur tex ICA ser ut.)
Fights All Around Karlstad
Usch, spelkänslan är som bortblåst. Av alla fonter som finns väljer du den gräsligaste.
Inget jag ens tänker betygsätta, förlåt.
Jag ber om ursäkt för senaste bakgrunden, jag var trött som en apa utan banan.
@Helgon: Jag vet inte vad du hade förväntat dig, men detta spelet är gjort utav AMATÖRER!
-----------------------------------------
Annars vill jag bara tacka ;)
Mm R4av3N den här bakgrunden var inte lika hög klass som ICA den var riktigt bra. Men 4:an blir väll bättre?
Helgon: Jag tror knappast att du kan bättre... Och dom är inte programerare från Blizzard.
↗ till inläggetMm R4av3N den här bakgrunden var inte lika hög klass som ICA den var riktigt bra. Men 4:an blir väll bättre?
Helgon: Jag tror knappast att du kan bättre... Och dom är inte programerare från Blizzard.
Vill man ha feedbacks, får man tåla feedbacks. Låt mig stå för mina åsikter.
↗ till inläggetMm R4av3N den här bakgrunden var inte lika hög klass som ICA den var riktigt bra. Men 4:an blir väll bättre?
Jo det är sant ;) Jag ber om ursäkt. Men du kan väll ge lite tips på vad dom kan förbättra kanske :)
Kanske att jag är lite efter nu (menar att ni kanske inte pratar om det mer nu) men jag tykcer att spelet var ganska bra.
:)
- Den läskiga fonten.
Bakgrunderna.
Introt.
Så! Där fick du vad du bad om.1. Jag heter inte anders
2. Det med fonterna och det andra : Det kirrar vi :)
fanns ingen hoppa knap :S lite jobbigt men bra annars och fanns ingen fjärde bana kom iaf inte in på den :S
↗ till inlägget1. Jag heter inte anders
Andreas då, är du glad nu?
Btw, kirrar?!
↗ till inläggetKirrar betyder fixar...:o1. Jag heter inte anders
Grafik : 10
Ljud : 10
Spelkänsla : 6
Kul : 5
KAn bli bätre ;)
Andreas skulle kunna tro att man behöver det mot bossen på 3:e banan
Grafik : 9
Ljud : 8
Spelkänsla : 6
Kul : 5
alltså jag tyckte att spelet var lite för lätt...det va ju bara att trycka på mellanslag trettio gånger så hade man klarat ut banan. älskade dock mariomusiken :)
Har varit imot allt ni gjort men nu tycker jag ni kommit riktigt riktigt riktigt långt, älskar erat spel! 8-10 för att det är lite fult ritat ;) annars var det ju bra :)
Glömde detta : <_<
Grafik : 5
Ljud : (vet inte, var no sound ;) )
Spelkänsla : 4 (fanns det någon spel känsla?)
Kul : 8 :)
Verkar verkligen som att jag måste ändra svårighetsgraden på ALLA banor :/
Till och med en handikappad med stuckat lillfinger och en knäckt nacke kan klara detta spel.
Dock vet jag inte hur jag ska ändra scripten på första banan.