💬
Logga in
Fuska.se

Favoritkläder?

17 svar · startad

Jeans, t-shirt (bandtröja, Ramones+Metallica, mest Ramones), tjocktröja (Klövsjö, KGB-Still Watching You eller Nightwish-Sometimes A Dream Turns Into A Dream). Om jag är ute har jag mössa på hösten/vintern och keps på våren/sommaren.

31 Oct 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Svarta mjukisbyxor med grå t-shirt.

Nivå 6 · Fuskare

Jeans, Intersport strumpor :)

12 Nov 2007
Nivå 1 · Novis

Fristads arbetsbyxor, nån T-shirt och en fristads jacka, det skönaste man kan ha(enligt mig).

21 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jeans, nån fin t-shirt. eller lagets matchställ :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ingenting är ju jätte härligt :D

Men om man måste så är ju mina LEE-jeans t-shirt och en tjock tröjja skönt på vintern iaf

Nivå 1 · Novis

Mina svarta jeans, piké-tröja med en valfri t-shirt innanför och sedan min varma sköna skinnjacka. :)

22 Nov 2007

Svarta Stuprör, Bandtröja, Svart Hoody och Converse :$

23 Nov 2007
Nivå 4 · Lärling

Svarta kläder :o Rave brallor som är svarta med spikar xD Hmm... Fingerlösa vantar.. Palestinasjal.. evil tröjor ^^

24 Nov 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

Har ett par rätt schyssta blåsvarta Levisjeans, funkar perfekt ihop med en vit V-neck t-shirt och svart cardigan.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vita skor,lite halv säckiga Jeans lr mjukis byxor och en luvtröja,och en mössa.

25 Nov 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare

Stora svarta mjukisbyxor!

17 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

Mörka jeans.. Svart t-shirt, Palestinasjal, Lätt skönast på vintern ^^ (HATA VÄRME!!)

I verkligheten: Vit långärmad tröja, jeans som inte fladdrar och inte går för högt upp i midjan, skor som är formade efter foten.

I fantasin: Gul sidentoga av det bästa kinesiska sidenet, bekväma sandaler, jadesmycken, monokel.

Nivå 4 · Lärling

Hmm.

Skjortor går la alltid hem. Lite tajtare Jeans med lite häng. Kanske någon stickad tjocktröja också

Tar på mig det jag hittar i garderoben. Mest Jeans och och någon skön tröja.

19 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Mjukis byxor är mina favorit kläder =)

Mjukisar med täcke!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in