Jeans, t-shirt (bandtröja, Ramones+Metallica, mest Ramones), tjocktröja (Klövsjö, KGB-Still Watching You eller Nightwish-Sometimes A Dream Turns Into A Dream). Om jag är ute har jag mössa på hösten/vintern och keps på våren/sommaren.
Favoritkläder?
Svarta mjukisbyxor med grå t-shirt.
Jeans, Intersport strumpor :)
Fristads arbetsbyxor, nån T-shirt och en fristads jacka, det skönaste man kan ha(enligt mig).
Jeans, nån fin t-shirt. eller lagets matchställ :D
Ingenting är ju jätte härligt :D
Men om man måste så är ju mina LEE-jeans t-shirt och en tjock tröjja skönt på vintern iaf
Mina svarta jeans, piké-tröja med en valfri t-shirt innanför och sedan min varma sköna skinnjacka. :)
Svarta Stuprör, Bandtröja, Svart Hoody och Converse :$
Svarta kläder :o Rave brallor som är svarta med spikar xD Hmm... Fingerlösa vantar.. Palestinasjal.. evil tröjor ^^
Har ett par rätt schyssta blåsvarta Levisjeans, funkar perfekt ihop med en vit V-neck t-shirt och svart cardigan.
Vita skor,lite halv säckiga Jeans lr mjukis byxor och en luvtröja,och en mössa.
Stora svarta mjukisbyxor!
Mörka jeans.. Svart t-shirt, Palestinasjal, Lätt skönast på vintern ^^ (HATA VÄRME!!)
I verkligheten: Vit långärmad tröja, jeans som inte fladdrar och inte går för högt upp i midjan, skor som är formade efter foten.
I fantasin: Gul sidentoga av det bästa kinesiska sidenet, bekväma sandaler, jadesmycken, monokel.
Hmm.
Skjortor går la alltid hem. Lite tajtare Jeans med lite häng. Kanske någon stickad tjocktröja också
Tar på mig det jag hittar i garderoben. Mest Jeans och och någon skön tröja.
Mjukis byxor är mina favorit kläder =)
Mjukisar med täcke!